Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
R5 > diesel > TD
Moderator: Moderatorzy
R5 > diesel > TD
Zastanawie mnie jakie silnik wysokoprezne pasuja do R5, wiem ze mozna kazdy spasowac ale chodzi mi o silniki pochodne Renault ktore beda pasowac bez wiekszych modow.
R19 - 1,9D N/A
R19 - 1,9TD
Laguna - 1,9DTI
Laguna - 2,3TD
Clio - 1,9D N/A
w Volvo seri 7##
sa tez 2,4 TDI
nie miałem nigdy styczniosci z zadnym z tych silnikow. Ktory był by najbardziej opcjonalny do R5 pod wzgledem SWAPA i krecenia??
1,9 TD
R19 - 1,9D N/A
R19 - 1,9TD
Laguna - 1,9DTI
Laguna - 2,3TD
Clio - 1,9D N/A
w Volvo seri 7##
sa tez 2,4 TDI
nie miałem nigdy styczniosci z zadnym z tych silnikow. Ktory był by najbardziej opcjonalny do R5 pod wzgledem SWAPA i krecenia??
1,9 TD
mialem takie plany ale jednak benzyna i problemy z przemianowaniema auta z benzin an ropa wygralyBartek_R5 pisze:a czy ktos z forum przerabiał temat 1,9TD do piątki
druga kwestia 1,9 TD jak juz dorwiesz w r19 to maja one przebiegi po 250 000 - 300 000 km a co za tym idzie przydaloby sie zregenerowac pompe wtryskowa i tu robia sie schody ceny od 500 w gore za regeneracje, koncowki wtryskow 4x60 minimum ze juz nie wspone o regeneracji turbinki lub uzywce tez kolo 500 600 minimum
skad te remonta odrazu ? jak juz wsadzac silnik 1,9 td to niech to jezdzi a nei tylko kopci
jezeli chodzi o silnik to dysponuje takowym i jestem skory go sprzedać cały lub na cześci jezeli jest ktoś zainteresowany prosze pisać:) pozdrawiam.
[ Dodano: 29 Maj 2010, 19:15 ]
dodam tylko ze siedzi on w mojej r5 która stoi przy garażu niestety nie jest na chodzie.. wredna uszczelka pod głowicą zakończyła jej piekny żywot... slicznie sie zbierała:)
[ Dodano: 29 Maj 2010, 19:15 ]
dodam tylko ze siedzi on w mojej r5 która stoi przy garażu niestety nie jest na chodzie.. wredna uszczelka pod głowicą zakończyła jej piekny żywot... slicznie sie zbierała:)
JOZBRZ
ale Ty masz dizla 1,6 z turbiną ? czy zwykłego ? bo takie zwykłe 1,6 niedziałające to mam 2szt. i poszukuję raczej sprawnego
tak poza tym to dzięki za odświeżenie tematu, dzięki temu wiem że:
2 - silnik o którym pisałem prawie 2 lata temu że jest na wykończeniu "zabrała" dopiero ta zima...
PS. jeszcze nie miałem okazji do cytowania samego siebie, mam nadzieję że to nie jest sprzeczne z regulaminem forum
ale Ty masz dizla 1,6 z turbiną ? czy zwykłego ? bo takie zwykłe 1,6 niedziałające to mam 2szt. i poszukuję raczej sprawnego
tak poza tym to dzięki za odświeżenie tematu, dzięki temu wiem że:
1 - wciąż chcę wstawić mocnego dizla do piątki niestety nadal nie mam funduszy i czasuKniksc pisze:Jak będę miał fundusze i trafi się okazja to w przyszłym roku mam nadzieje że będę śmigał 1,9TD zwłaszcza że mój obecny silnik jest już raczej na wykończeniu
2 - silnik o którym pisałem prawie 2 lata temu że jest na wykończeniu "zabrała" dopiero ta zima...
PS. jeszcze nie miałem okazji do cytowania samego siebie, mam nadzieję że to nie jest sprzeczne z regulaminem forum
Odgrzebałeś okropnie stary temat.
Skoro jednak Cię to interesuje, to wstawiłem zarówno 1.9 D do piątki jak i 1.9 TD
Uturbianie 1.6 D jest bez sensu, gdy tanio można kupić 1.9 TD razem z całą skorodowaną R19
Wszystko pasuje, a jak sam wiesz przy tym silniku instalacja elektryczna praktycznie nie istnieje - przekładasz wszystko od 1.6D włącznie z czujnikami. Jedynie elektrozawór przy pompie może mieć co najwyżej inną wtyczkę.
Przednią łapę i mocowanie alternatora możesz przełożyć od 1.6D, ale polecam kupić i wspawać w budę dodatkowe wzmocnienie jakie było w Rapidzie przy 1.9D i zastosować górną łapę od rapida - mniej wtedy trzęsie bo silnik wisi a nie opiera się na poduszce.
Jedyny poważniejszy problem tej operacji, to konieczność dopasowania lepszej chłodnicy. Co prawda ta od R5 1.6 D daje radę, ale w upały wentylator co chwila się włącza. Może nawet nie tyle większą co nową mosiężną bez kamienia.
EDYCJA: No i filtr powietrza - trzeba z czegoś podpacować. Ja na szybko miałem stożek w obudowie od czegoś znalezionego na szrocie
Skoro jednak Cię to interesuje, to wstawiłem zarówno 1.9 D do piątki jak i 1.9 TD
Uturbianie 1.6 D jest bez sensu, gdy tanio można kupić 1.9 TD razem z całą skorodowaną R19
Wszystko pasuje, a jak sam wiesz przy tym silniku instalacja elektryczna praktycznie nie istnieje - przekładasz wszystko od 1.6D włącznie z czujnikami. Jedynie elektrozawór przy pompie może mieć co najwyżej inną wtyczkę.
Przednią łapę i mocowanie alternatora możesz przełożyć od 1.6D, ale polecam kupić i wspawać w budę dodatkowe wzmocnienie jakie było w Rapidzie przy 1.9D i zastosować górną łapę od rapida - mniej wtedy trzęsie bo silnik wisi a nie opiera się na poduszce.
Jedyny poważniejszy problem tej operacji, to konieczność dopasowania lepszej chłodnicy. Co prawda ta od R5 1.6 D daje radę, ale w upały wentylator co chwila się włącza. Może nawet nie tyle większą co nową mosiężną bez kamienia.
EDYCJA: No i filtr powietrza - trzeba z czegoś podpacować. Ja na szybko miałem stożek w obudowie od czegoś znalezionego na szrocie