Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

2 litry z laguny

W tym temacie znajdziemy wszelkie informacje potrzebne przy przekładaniu silnika

Moderator: Moderatorzy

zagier

2 litry z laguny

Post autor: zagier »

Mam możliwość kupna silnika z Laguny 2.0 z 94 roku i zastanawiam się czy było by dużo roboty z wpasowaniem go do mojego r5 gtx. Z oglendzin wynika że te silniki są bardzo podobne. Jest różnica w mocowaniu ponieważ silnik w lagunie jest jeszcze przykręcony dodatkowym wspornikiem do kolumny macpersona. Chciał bym wiedzieć czy można założyć ten silnik bez tego wspornika i czy podpasuje do mojej skrzyni, a może da się go włożyć razem ze skrzynią z laguny? Chciał bym też wiedzieć czy dużo roboty jest z połączeniem wiązki elektrycznej z laguny z tą która jest w r5. Z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam
Hormon

Post autor: Hormon »

Zapraszamy najpierw kolegę do działu gdzie się witamy, a później zadajemy pytania.
Qucor

Post autor: Qucor »

Dzień Dobry :lol:

Tak da się silnik z Lali wpasować do r5 a jak chcesz więcej info to wal na PW do Lodoo bądz Kureckiego...

A może Ci pomogą :mrgreen:
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

zagier pisze:Chciał bym wiedzieć czy można założyć ten silnik bez tego wspornika
Tak
zagier pisze:czy podpasuje do mojej skrzyni
Tak
zagier pisze:a może da się go włożyć razem ze skrzynią z laguny
Tak
zagier pisze:Chciał bym też wiedzieć czy dużo roboty jest z połączeniem wiązki elektrycznej z laguny z tą która jest w r5
Nie
Piotrek
Posty: 998
Rejestracja: 5 lutego 2010, 01:35
Lokalizacja: Morawica k.Kielc
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

no i masz konkretną odpowiedz
tel. 694-451-356
Obrazek
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

da sie zrobic ale sa pewne "kruczki"
poczytaj troche forum to sie dowiesz co i jak ;-) polecam wlasnie swoj temat i temat kureckiego (nasze auta) jest tam bardzo duzo pytan i odpowiedzi ale troche czasu w szukaniu info musisz poswiecic... nie damy ci listy kompletnych rozwiazan na tacy :-P
kureckie30
Posty: 223
Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38

Post autor: kureckie30 »

lub moge ci sprzedac kpl. do włozenia
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

a ja ci polecam to wlasnie rozwiazanie podane post wyzej :)
Dłoogi

Post autor: Dłoogi »

a ile kosztuje przyjemność pod tytułem "kupujemy cały zestaw od Kureckiego"
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Dłoogi pisze:a ile kosztuje przyjemność pod tytułem "kupujemy cały zestaw od Kureckiego"
To już sprawa między Tobą a Kureckim. Polecam tel lub PW ;-)
Dłoogi

Post autor: Dłoogi »

już mu na PW napisałem... ;-)
Śpieszy mi się kapke bo zajechałem swój silnik a tu praktycznie co niedziele starty są...
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

a czy 2,0 nie pakuje cie w inna klase ?? chyba ze oficjalnie nadal bedziesz utrzymywal ze masz 1,7 ??
Dłoogi

Post autor: Dłoogi »

właśnie na tym wic polega że klasa 4 jest od 1,6 do 2,0 a te silniki mają 1998cm i idealnie się pod klase mieszczą
nawet gdybym chciał cosik ukryć to się nieda... przed startem jest Badanie Kontrolne (i to są dopiero jaja) także do tej pory z moim 1,7 byłem sprzętowo jednym ze słabszych i musiałem dużo nadrabiać "wrodzonym talentem" :mrgreen: a przy 2,0 ...albo chociaż 1,8 to hmm ...mógłbym się nawet zdrzemnąć i w cuglach bym wygrał :-o
Dłoogi

Post autor: Dłoogi »

iiiii... jutro walcze z silnikiem kureckiego... szybka zamiana! Silnik za papierki :mrgreen:
ODPOWIEDZ