Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

To nie taka tragedia zużycie 1,5l oleju /1000km

Czyli forum na wesoło - wszystko co nas śmieszy :D

Moderator: Moderatorzy

Yakkul

To nie taka tragedia zużycie 1,5l oleju /1000km

Post autor: Yakkul »

I mit o normach i jakościach olejów został obalony.

ubaw po pachy :lol:
Obrazek

[znalezione na : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic955440.html ]
Antystatyczny

Post autor: Antystatyczny »

Heh, a ja się martwiłem moim litrem na tysiak :D:D:D A tak poważnie.to chyba za dużo pali oleju taka audica ...
Arti

Post autor: Arti »

yeah!
supermonster

Post autor: supermonster »

smutne to, bo we Fiacie na przyklad należy udac się do serwisu gdy zużycie oleju przekracza 1 litr/1000km... Moje GTE spala litr, ale w 5000.
Yakkul

Post autor: Yakkul »

supermonster pisze:smutne to, bo we Fiacie na przyklad należy udac się do serwisu gdy zużycie oleju przekracza 1 litr/1000km... Moje GTE spala litr, ale w 5000.
Smutne smutne poza tym masz się czym szczycić nie lejesz minerala tylko półsyntetyk, a silniki audi 80/90 wiekowo odpowiadają tym w renatkach i tam piszą o mineralnym. Faktycznie w tych latach zachód ostro dupska dał. Co do obecnych silników z dojczów nie mam zastrzeżeń.
żuwik

Post autor: żuwik »

No jak ktoś leje mineralny to musi go spalić. Taka jego natura. A to, że do silników z przebiegiem ponad 150oookm należy lać mineralny, to już tylko polska teoria spiskowa i "fachowstwo" panów Zenonów.

Obalając kolejny mit, moje auto jeździło na mineralnym od przebiegu 70oookm do dziś, czyli 230ooo. Jakiś czas temu wlałem półsyntetyk. Silnik się nie rozszczelnił, nie zatarł, nie wchłonął oleju, ba, jeździ lepiej :!: (a to cuda...)

Te limity producentów często są "zabezpieczeniem" przed ludźmi, którzy upalają auta, a potem na gwarancję przyjeżdżają. W warunkach pełnego wysilenia faktycznie ubytek takiej ilości oleju, nawet wysokiej klasy, jest normalny. Jeśli takie są ubytki przy zwykłej eksploatacji - jest to groźny objaw.
Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1364
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

w starych skodach to była norma takie spalanie jak się nie mylę
Yakkul

Post autor: Yakkul »

Oj tak, jeździłem 105 - tką przez kilka lat, silnik po remoncie nawet po dotarciu miał to do siebie że brał setkę na 1000km. A jak miało się ciężką nogę to i 1l na 1000km. Ale taki ich urok.
Antystatyczny

Post autor: Antystatyczny »

a mój ojciec miał dwa polonezy i pierwszy żarł olej nawet po remoncie, a drugi własciwie od wymiany do wymiany zadowalał się tym co było w misce.
jjmag

Post autor: jjmag »

koledzy mój szef miał do tej pory awensis 2ld4d 2003r. tam normatywne zużycie oleju to było podawane przy syntetyku do 3,5l na 15tyś czyli wedłóg książki od wymiany do wymiany
ODPOWIEDZ