Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

poradzcie przy zakupie nowej 5

W tym temacie znajdziemy wszelkie informacje potrzebne przy przekładaniu silnika

Moderator: Moderatorzy

jjmag

poradzcie przy zakupie nowej 5

Post autor: jjmag »

Witam wszystkich forumowiczów i jako świerzak starzem proszę was o poradę jaki najlepszy motorek do piątki lub z jakiej reni najlepiej przełożyć żeby to ładnie pracowało i miało trochę pary pod nogą
wsmpw

Post autor: wsmpw »

1.7 mpi
rocker

Post autor: rocker »

1.4 gtt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Awatar użytkownika
renata
Posty: 935
Rejestracja: 2 lipca 2007, 13:18
Lokalizacja: wlkp

Post autor: renata »

3.0 V6 bi turbo z safrany :mrgreen:
corey16

Post autor: corey16 »

2,0 z laguny
Qucor

Post autor: Qucor »

Ta a najlepiej parowy... :-P

Ja tam polecam silniczki na gaźniku :mrgreen: czyli albo 1.4 albo 1.7 ;-)
Ja mam u siebie mam 1.7 i jak dla mnie mocy jest odpowiednio 8-) a spalanie nie zabija kieszeni :-P

Ja na bank nie pchałbym się w monowtrysk w 1.4 !! Poczytaj troszkę forum to sam zobaczysz bo każdy będzie chwalił inny silnik.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

Qucor pisze:Ja na bank nie pchałbym się w monowtrysk w 1.4 !!
a tam, nie ma tragedii u mnie jest ok ;-)
jjmag

Post autor: jjmag »

Dzieki za tak wiele porad tylko tak ten 3.0 dosyć fajny motorek miałem taki w lagunie tylko na chwile obecną na moją kieszen nieosiągalny chyba że nowy właściciel ją skasuje to wtedy odkupie za grosze. A tak wogule to powiedzcie mi czy 1,7 i 1,8 z 19 łatwo jest przerobić na gaźnik bo pozostał mi cały motorek 1,4 alternator ,zawieszenie i to co ocalało po przedachowaniu przez moją żonę. Na moim terenie mam wiele możliwości kupic 1,7 czy 1,8 ale z dziewietnastek a 5 to może ze cztery się znajdzie ale wszystko z 1 lub 1,1 a i tak wogule nie chcą sprzedać. W przyszłym tygodniu wybieram się do niemiec po piątkę i przed zarejestrowaniem chciałbym zrobić przeżutkę silnika. Z GÓRY DZIĘKI ZA PORADY I PODPOWIEDZI.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

po pierwsze to mamy dzial do pytan o wsadzanie innych silnikow do R5 i jest nawet taki temat - jaki silnik najlepszy...
poczytaj ten dzial (SWAP) i potem pytaj dalej...
przenosze ten temat rowniez do dzialu SWAP...
nastepnym razem najpierw staraj sie przejrzec forum jak najdokladniej w poszukiwaniu poprzednich takich samych pytan zanim zadasz je ponownie... jako ze jestes "swiezakiem" narazie tylko upomnienie slowne ;-)

3.0 nie wlezie do R5 bez uzycia sporej inwencji tworczej i wyciecia polowy przodu :-P

z silnikow to polecam cos na wtrysku - gazniki sa fuuuu :-P chociaz w przypadku 1,7 osiagi sa identyczne, a nie ma zadnych czyjnikow komputerow itd... niektorzy preferuja takie rozwiazania - ja nie ;-)

najtaniej i chyba najrozsadniej byloby 1,7 z R19, ktory kupisz w cenie kompletu nowych opon do R5 ;-), pasuje bez problemow i byl fabrycznie montowany w R5 GTE.... podobnie 1,8 8V

jak masz troche wiecej sianka i umiejetnosci to mozesz pokusic sie o 2.0 z lagunki, dochodzi troche wiecej klopocikow - o tym cyztaj w innych tematach...

zalety silnikow z R19 sa takie, ze nie masz immobilisera i caly osprzet pasuje do R5, wlagunie juz trzeba przekladac do silnika czesc osprzetu z 1,7 bo lagunowy sie nie miesci...

najmocniejsze wolnossaki jakie wchodza do r5 to 1,8 16V i 2,0 16V ale tu juz trzeba ostro porzezbic...

pozostaje jeszcze silnik z R5 GTT - 1,4 turbo na gzniku - klopotliwy, drogi w odbudowie i eksplatacji i kaprysny, ale niektorzy zabiliby za niego ;-)

i koniecznie pamietaj o przystosowaniu auta pod silnik ==> zawieszenie, hamulce, skrzynia biegow...

wszystkie potrzebne informacje masz w technicznym, a duzo cennych rad jest tez w dziale NASZE AUTA ;-) trzeba tylko troszke checi i wlasnego zaangazowania zeby poszperac...

zamykam temat
Zablokowany