Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Kino / Film
Moderator: Moderatorzy
dawno nic nie pisałem a filmoteka powiększa się stale
więc tak...
Anioły i Demony (Angels & Demons)
film ma być kontynuacją Kodu Davinci, ale na szczęście nie jest
osadzenie filmu w realiach rzeczywistości powoduje, że widz wierzy w to co się dzieje na ekranie
do tego zaskakujący zwrot akcji
całość 5/6
33 Sceny z życia
chyba jestem jeszcze za młody na takie filmy
trudny temat - czyli powolne umieranie, bardzo ciężki film
jak dla mnie lepszy od gniotów wciskanych obecnie przez polskich producentów
całość 3/6 (może jak dojrzeję do tego to będzie więcej)
Punisher: Strefa Wojny (Punisher War Zone)
krwawy, mocno krwawy
bohater walczący ze złem tego świata wcale nie jest pozytywny
czarna strona superbohaterów, żołnierz niszczący mafie w sposób brutalny i zdecydowany
fabuła... hmm jest ale krew wszystko zalewa
całość 3/6
Equilibrium
No... fajny film - jakoś tak lubię tego typu gatunek
człowiek próbując zwalczyć zło wyzbywa się uczuć i wszystkiego co sentymentalne
niestety nie każdy jest w stanie wytrzymać, pojawiają się wątpliwości, wyrzuty sumienia
polecam
całość 5/6
Utkwiony (Stuck)
Bezlitosny obraz amerykańskiego społeczeństwo
film pokazuje jak bardzo znieczuleni są amerykanie, do jakich czynów są w stanie się posunąć aby chronić siebie i swoje życie
gorąco polecam
całość 6/6
Oszukana (Changeling)
film oparty na realiach
pokazuje nieskuteczność, obłudę i kamuflaż amerykańskiej policji w latach trzydziestych
bardzo dobra rola Angelina Jolii (w końcu nie gra superagentki albo Lary Croft)
wydarzenia przedstawione w filmie wydarzyły się naprawdę co tym bardziej szokuje
film raczej dla starszych widzów
moja ocena 4/6
Królowie nocy (We Own the Night)
amerykański sen o tym jak zły syn staje się dobrym, trochę idealistyczny film
głównym bohaterem kieruje zemsta - wiele to tłumaczy
na początku fabuła jest dość ciekawa, ale pod koniec filmu już można przysnąć
fajna rola Evy Mendes
moja ocena 3/6
więc tak...
Anioły i Demony (Angels & Demons)
film ma być kontynuacją Kodu Davinci, ale na szczęście nie jest
osadzenie filmu w realiach rzeczywistości powoduje, że widz wierzy w to co się dzieje na ekranie
do tego zaskakujący zwrot akcji
całość 5/6
33 Sceny z życia
chyba jestem jeszcze za młody na takie filmy
trudny temat - czyli powolne umieranie, bardzo ciężki film
jak dla mnie lepszy od gniotów wciskanych obecnie przez polskich producentów
całość 3/6 (może jak dojrzeję do tego to będzie więcej)
Punisher: Strefa Wojny (Punisher War Zone)
krwawy, mocno krwawy
bohater walczący ze złem tego świata wcale nie jest pozytywny
czarna strona superbohaterów, żołnierz niszczący mafie w sposób brutalny i zdecydowany
fabuła... hmm jest ale krew wszystko zalewa
całość 3/6
Equilibrium
No... fajny film - jakoś tak lubię tego typu gatunek
człowiek próbując zwalczyć zło wyzbywa się uczuć i wszystkiego co sentymentalne
niestety nie każdy jest w stanie wytrzymać, pojawiają się wątpliwości, wyrzuty sumienia
polecam
całość 5/6
Utkwiony (Stuck)
Bezlitosny obraz amerykańskiego społeczeństwo
film pokazuje jak bardzo znieczuleni są amerykanie, do jakich czynów są w stanie się posunąć aby chronić siebie i swoje życie
gorąco polecam
całość 6/6
Oszukana (Changeling)
film oparty na realiach
pokazuje nieskuteczność, obłudę i kamuflaż amerykańskiej policji w latach trzydziestych
bardzo dobra rola Angelina Jolii (w końcu nie gra superagentki albo Lary Croft)
wydarzenia przedstawione w filmie wydarzyły się naprawdę co tym bardziej szokuje
film raczej dla starszych widzów
moja ocena 4/6
Królowie nocy (We Own the Night)
amerykański sen o tym jak zły syn staje się dobrym, trochę idealistyczny film
głównym bohaterem kieruje zemsta - wiele to tłumaczy
na początku fabuła jest dość ciekawa, ale pod koniec filmu już można przysnąć
fajna rola Evy Mendes
moja ocena 3/6
- maciek od iwony
- Posty: 1152
- Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
- Lokalizacja: Bydgoszcz
No fabuła standard.... wiadomo o co chodzi
3D jest na wypasie efekt jak w IMAX - myślałem, że będzie gorzej, ale jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tym 3D Moja tygrysica pół filmu przesiedziała z zasłoniętym 1 okiem
jak flaczki lądują jakby pół metra przed oczami na glebę też jest wypas
Generalnie super efekciarski film
3D jest na wypasie efekt jak w IMAX - myślałem, że będzie gorzej, ale jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tym 3D Moja tygrysica pół filmu przesiedziała z zasłoniętym 1 okiem
jak flaczki lądują jakby pół metra przed oczami na glebę też jest wypas
Generalnie super efekciarski film
no i kolejna partia
DR House - sezon 5
obejrzałem wszystkie 24 odcinki i są takie sobie
zasadniczo to wystarczyłby odcinek 23 i 24
końcówka bardzo zaskakująca
moja ocena 4/6
17 Again
film dla nastolatków - taka bajka dla młodzieży
fajne aktorki (te starsze w szczególności )
fabuła nawet jest i całość trzyma się kupy ale drugi raz bym już nie oglądał
moja ocena 3/6
Dzień w którym zamarła ziemia (Day the Earth Stopped)
gdyby nie tytuł to pomyślałbym, że to pornos
film zaczyna się niemal jak terminator - z tą różnicą że naga kobieta dominuje w kadrze znacznie dłużej
ogólnie film do przeżycia ale fabuła jakaś taka nie specjalna
na początku rozwija się dość ciekawe jednak zakończenie nie bardzo pasuje do całości
moja ocena 3/6
Zapowiedź (Knowing)
Ostatni coraz bardziej podobają mi się filmy z udziałem Nicolasa Cage'a
Film bardzo ciekawy, trzymający stale widza w napięciu
nie chcę rozpisywać się za bardzo ponieważ jest godny polecenia
warto obejrzeć
moja ocena 5/6
Ali G In da House
Borat przy nim jest marny
chociaż to starszy film jednak oglądając go mam pewien sentyment (nie żeby Renault 5 wywoływało jakieś emocje...)
O dziwo jest fabuła (Boratowi tego brakowało) i parę zabawnych akcji
moja ocena 4/6
DR House - sezon 5
obejrzałem wszystkie 24 odcinki i są takie sobie
zasadniczo to wystarczyłby odcinek 23 i 24
końcówka bardzo zaskakująca
moja ocena 4/6
17 Again
film dla nastolatków - taka bajka dla młodzieży
fajne aktorki (te starsze w szczególności )
fabuła nawet jest i całość trzyma się kupy ale drugi raz bym już nie oglądał
moja ocena 3/6
Dzień w którym zamarła ziemia (Day the Earth Stopped)
gdyby nie tytuł to pomyślałbym, że to pornos
film zaczyna się niemal jak terminator - z tą różnicą że naga kobieta dominuje w kadrze znacznie dłużej
ogólnie film do przeżycia ale fabuła jakaś taka nie specjalna
na początku rozwija się dość ciekawe jednak zakończenie nie bardzo pasuje do całości
moja ocena 3/6
Zapowiedź (Knowing)
Ostatni coraz bardziej podobają mi się filmy z udziałem Nicolasa Cage'a
Film bardzo ciekawy, trzymający stale widza w napięciu
nie chcę rozpisywać się za bardzo ponieważ jest godny polecenia
warto obejrzeć
moja ocena 5/6
Ali G In da House
Borat przy nim jest marny
chociaż to starszy film jednak oglądając go mam pewien sentyment (nie żeby Renault 5 wywoływało jakieś emocje...)
O dziwo jest fabuła (Boratowi tego brakowało) i parę zabawnych akcji
moja ocena 4/6
Paranormal Activity - Słabe to jak siki pająka.... najstraszniejszy film... taaa kilkanaście sekund strasznych, a tak to flaki z olejem nudne... poracha... nie ma porównania do BWP czy ringu... cienizna
2012 - Świetny film z gatunku "efekciarskich"... i jak w większości tego typu produkcji - przewidywalna, "standardowa" fabuła do tego jestem przyzwyczajony i nie nastawiam się na ciekawe zwroty akcji i "móżdżenie" na takim filmie pod tym względem nic ciekawego, ale na prawdę warto obejrzeć w dobrym kinie dla samych efektów AV robi wrażenie film...
2012 - Świetny film z gatunku "efekciarskich"... i jak w większości tego typu produkcji - przewidywalna, "standardowa" fabuła do tego jestem przyzwyczajony i nie nastawiam się na ciekawe zwroty akcji i "móżdżenie" na takim filmie pod tym względem nic ciekawego, ale na prawdę warto obejrzeć w dobrym kinie dla samych efektów AV robi wrażenie film...