Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Rejestracja zmiany pojemności silnika

O wszystkim i o niczym...

Moderator: Moderatorzy

lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

ja bym prosił moderatorów o wydzielenie od blachy wątku o rejestracji silników ;-)

czyli co, trzeba mieś fakturę, ale nie trzeba mieć dokumentów o pochodzeniu silnika?
i trzeba mieć tabliczkę z numerem silnika na silniku :-D
ja nie mam żadnej z tych rzeczy :-D
chociaż, tabliczkę może i mam w gratach, ale zdjętą z bloku na pewno...
ciekawi mnie, czy to przejdzie i jeśli tak to jakim kosztem i w jaki sposób.
Spróbuję się dowiedzieć jak to jest i jeśli się dowiem, to napisze w nowo wydzielonym temacie :-P
carmaker

Post autor: carmaker »

lodoo zależy na kogo trafisz na przeglądzie
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

ja nie chcę trafiać na przeglądzie... ;-)
chcę mieć full-legal, według przepisów, wszystko w papiery wbite i wpisane ;-)

jeszcze z jednym mogę mieć jaja - dowód osobisty i meldunek oraz prawko mam na Sosnowiec u dziadków, a rejestrację i dane w dowodzie rej. na Ziębice u rodziców jeszcze... hehehe
jjmag

Post autor: jjmag »

Lodu nr pomimo tabliczki masz zawsze wybijany na silniku także jak zechce to znajdzie diagnosta odnosnie silników i ich nr w dowodzie nie mamy ich wpisanych ale w wydziale komunikacji sa one zawarte w ich systemie a w dowodzie są również jak i kolor nadwozia w kodzie który jest zawarty na ostatniej stronie dowodu rejstracyjnego tylko puki co nasza policja nie ma skanerów jeszcze do tego chociaż nowe dowody obowiazuja od przeszło 5 lat
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

no to zdziwko stary, bo silniki Cleon i rodzina F nie mają wybitych numerów, a jedynie tabliczkę przynitowaną....
no i ja mam jeszcze stary dowód (tzn nowy, ale jeszcze nie składany na 3), w którym jest numer silnika...
i ciekawi mnie różnica w OC między 1994ccm a 1397ccm :-D ale to szczegół...
czy w przypadku silników turbo stosuje się jeszcze przy OC jakiś przelicznik zwiększający pojemność?
Awatar użytkownika
renata
Posty: 935
Rejestracja: 2 lipca 2007, 13:18
Lokalizacja: wlkp

Post autor: renata »

Lodoo pisze:czy w przypadku silników turbo stosuje się jeszcze przy OC jakiś przelicznik zwiększający pojemność?
nie
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Tylko w przypadku lambodoors'ów. Dopłata +300%
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

:-P
wsmpw

Post autor: wsmpw »

Kabar pisze:Tylko w przypadku lambodoors'ów. Dopłata +300%
HARDCORE :D:D TO są LODOOdorsy :D
pozatym jeszcze jest dopłata za clean w komorze.. :mrgreen:
ODPOWIEDZ