Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

[megane I phI] Piotrek

Tutaj prezentujemy nasze auta, inne niż Renault 5

Moderator: Moderatorzy

Piotrek
Posty: 999
Rejestracja: 5 lutego 2010, 01:35
Lokalizacja: Morawica k.Kielc
Kontakt:

[megane I phI] Piotrek

Post autor: Piotrek »

Nie chwaliłem się jeszcze zastępczynią mojej 5. Mianowicie jest to Megi z 1998r.
Serducho jakie pika pod maską to osmiozaworowa dwu litrówka wyposażona w zasilanie LPG.
Z dodatkowego wyposażenia posiada 2el szyby, el lusterka, manualną klimę, ABS, wspomaganie kierownicy. Jest również wyposażona w w dodatkowy tylny zaczep holowniczy.
Spalanie lpg na trasie mierzone w sierpniu 2009r za pomocą passata(wycieczka na 2 auta a u mnie uwalony czujnik prędkości) wyniosło niecałe 9l co mnie bardzo zaskoczyło bo przecież klima i duży silnik(jako ciekawostka kumpel miał 1,8 zagazowanie i podeszło mu pod 10l). Przy obecnych warunkach przy jeździe miejskiej spala w okolicach 11l.
Jakby nie było zrobiłem już trochę km moją Megi.
Ale były i przygody. Poza rozrządem, olejami, filtrami, przewodami, świecami i innymi podstawowymi robotami związanymi z eksploatacją auta do większych usterek należała awaria skrzyni. Przyczyna: Piotrek a mianowicie ja nie zauważył plamy oleju lub dziury na manszecie w odpowiednim czasie co skutkowało zatartymi dwoma łożyskami.
W między czasie wymieniłem parownik.
To by było na tyle jeżeli chodzi o droższe naprawy. Obecnie jestem na etapie likwidacji przyczyny nieprzepalania, wczoraj przeczyściłem przepustnice i wszystkie jej towarzyszące elementy. Zamieniłem silikon(wszechobecny) na uszczelki. Zobaczymy co wyniknie dalej i najwyżej trzeba będzie działać dalej. Jeszcze czeka mnie wymiana łożyska jak tylko wyczaję które tak szumi.

To by było na tyle a teraz to co tygryski lubią najbardziej:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
vino1986

Post autor: vino1986 »

meganka fajna... ;-) ale dawaj Piotrek jeszcze temat o piatalu :-) rip-ie :-(
corey16

Post autor: corey16 »

ładna ta Megi
hatchback jest wstrętny :-x
Piotrek
Posty: 999
Rejestracja: 5 lutego 2010, 01:35
Lokalizacja: Morawica k.Kielc
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

jak znajdę fotki to wstawię je i napiszę coś w tym temacie. chyba nie ma sensu żeby wisiał "martwy" temat
tel. 694-451-356
Obrazek
vino1986

Post autor: vino1986 »

Piotrek pisze:chyba nie ma sensu żeby wisiał "martwy" temat
pare juz tez jest takich ;-)
Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1364
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

Megi spoko miałem kilka razy już ją ob lukać :->
Piotrek
Posty: 999
Rejestracja: 5 lutego 2010, 01:35
Lokalizacja: Morawica k.Kielc
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

tel. 694-451-356
Obrazek
ODPOWIEDZ