Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

1.7T z volvo czy 1.8 16v z 19

W tym temacie znajdziemy wszelkie informacje potrzebne przy przekładaniu silnika

Moderator: Moderatorzy

Skiera
Posty: 13
Rejestracja: 26 lutego 2010, 17:15
Lokalizacja: W³ocawek/¯abieniec

1.7T z volvo czy 1.8 16v z 19

Post autor: Skiera »

Witam . Posiadam obecnie r5 z silnikiem 1.7 mpi który sam wmontowałem . Początkowo byłem zadowolony z tej mocy bo zbiera się naprawdę ładnie ale z czasem jest ochota na więcej . Zbieram informację na temat przeszczepu silnika na 1,7 T z volvo lub 1.8 16v z r19. Proszę was o informację który z tych silników będzie leprzy, który łatwiej wstawić, osiągi obu silników w r5, jakie koszty , ewentualnie największe problemy z tym związane.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
Awatar użytkownika
Jackal
Posty: 256
Rejestracja: 4 lutego 2010, 23:00
Lokalizacja: Dêbica // Rzeszów

Post autor: Jackal »

Nie wiem jak 1.7t ale 1.8 16v pije jak smok paliwo..

Po drugie jest bardzo mało miejsca na 1.8, ale wejdzie, a jak już Ci przyjdzie coś robić przy nim, to bez wyciągania engine'a się nie obejdzie :(
Maolat

Post autor: Maolat »

f3r 2.0 8v z laguny najlepsza opcja moim zdaniem osiągi jak gtt spalanie w miare a i prosty silnik :) moim zdaniem niezawodny :D
wsmpw

Post autor: wsmpw »

Maolat pisze:f3r 2.0 8v z laguny najlepsza opcja moim zdaniem osiągi jak gtt spalanie w miare a i prosty silnik :) moim zdaniem niezawodny :D
ten znów swoje pewnie do GTE w przyszłosci poleci F3R ;P :figielek:
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Popieram...
Maolat

Post autor: Maolat »

nie . gte na razie styka . ja jak co to bede bił w C1j :)no chyba ze :P... po prostu mysle ze ten silnik jest pod wieloma wzgledami dobry :) F3r
Skiera
Posty: 13
Rejestracja: 26 lutego 2010, 17:15
Lokalizacja: W³ocawek/¯abieniec

Post autor: Skiera »

A ten silnik z laguny 2.0 to ciężko wmontować ? Pewnie drogi? zobacze na allegro chociaż najbardziej mnie kręci żeby wmontować 1.7T

[ Dodano: 27 Luty 2010, 23:38 ]
Patrzyłem na silniki z laguny 2.0 i trochę mało mocy mają a nie chcę po jakimś czasie znów zmieniać silnika chyba że można go łatwo wzmocnić? Jest jeszcze jedna opcja bo przymieżam się do założenia gaźników od motoru do mojego 1.7 . Kumpel zrobił taki eksperyment na golfie I cabrio 1.6 silniczek i zbiera się świetnie :okok: , spalanie w granicach 13-15l ale warto ;) nie wiem czy ktoś z was próbował coś takiego ale jak zacznę przerabiać to opiszę wszystko co i jak
stadeo92
Posty: 343
Rejestracja: 2 lutego 2010, 19:00
Lokalizacja: wadowice

Post autor: stadeo92 »

1.7t z volvo:D spalanie w volvo nie przestraszyło mnie:D jak przełożę silnik to ci powiem więcej;)
JOZBRZ
Posty: 36
Rejestracja: 10 listopada 2009, 16:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: JOZBRZ »

stadeo92 pisze:1.7t z volvo:D spalanie w volvo nie przestraszyło mnie:D jak przełożę silnik to ci powiem więcej;)

i jak udało ci sie przełożyć ten silnik? bo jestem zainteresowany tą opcją silnikowa:) tylko ciekawe czy sporo trzeba przerabiać i co..??
ODPOWIEDZ