Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

sportowy wałek rozrządu

Dział poświęcony tylko Renault 5 GT Turbo.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
nikos
Posty: 438
Rejestracja: 6 lutego 2010, 12:29
Lokalizacja: kielce

sportowy wałek rozrządu

Post autor: nikos »

jaki efekt dają sportowe wałki rozrządu pipercams
mam do wyboru:
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... od_id=7379
zastanawiam się nad R5TBP285 ULTIMATE ROAD
jaki jest sens wsadzania czegoś takiego do samochodu, jak wyglądają jałowe obroty?
kto ma takie coś?
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

powiem brzydko zacznij jezdzic tym co masz a pozniej rzezb :P


rozrzad w turbawce to lancuch wiec sciagasz kiedy chcesz jak chcesz dostep wmiare latwy


zlozysz fure na seri wyjedziesz pojezdzisz wysra sie (odpuakc) turbo i co ci po waleczku za 1000 ja kbedziesz musial szukac turbo albo strzela jakies rurki

z tego co kojarze skladasz swoja fure juz dluzszy czas i nia nie jezdzisz wiec spodziewaj sie najgorszego jak pol roku pojezdzi bezaawaryjnie to dopiero sie baw w waleczki :)
Awatar użytkownika
nikos
Posty: 438
Rejestracja: 6 lutego 2010, 12:29
Lokalizacja: kielce

Post autor: nikos »

heh toś mnie sprowadził na ziemie, :szok:
ale wymiana wałka to nie są tylko koszta wałka
ale trzeba do tego zdjąć głowice (przy wałkach 285 i 300 trzeba dołożyć wzmocnione sprężynki), i znów rozebrany silnik i tak dalej.
furę robię bardzo długo ale to dlatego że robię prawie wszystko sam,(czyli muszę najpierw dowiedzieć jak coś się robi, potem się nauczyć i dopiero wykonać na sam).

dzięki za rade, na pewno się teraz bardziej nad tym zastanowię :D
ODPOWIEDZ