Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Odma

Dział poświęcony tylko Renault 5 GT Turbo.

Moderator: Moderatorzy

Robcio_GTT

Odma

Post autor: Robcio_GTT »

Jak można uprościć odmę w GTT ??
Chodzi mi, czy można ją np. wywalić z dolotu, gdzie zamontować filterek ...
Druga sprawa to OIL CATCH TANK .
Czy zastępuje fabryczną odmę i czy warto ;) ??
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Nikt nic nie wie ;) ??
Może jednak ktoś coś ... :)
Henry
Posty: 83
Rejestracja: 16 października 2010, 17:25
Lokalizacja: Pruszcz Gdañski

Post autor: Henry »

Pewnie Mario wie :)
--->Adrenaline is my fuel<---
--->Profesjonalne remonty głowic<---
"Pałucha" tel. 504 522 679

Obrazek
mario-s
Posty: 330
Rejestracja: 4 lutego 2010, 20:36
Lokalizacja: Wroc³aw

Post autor: mario-s »

Jeżeli nie będziesz podnosił ciśnienia doładowania to ten system ze zdjęcia da radę.Jeśli podkręcisz turbo to sporo więcej gazów pojawi się w skrzyni korbowej i głowicy tak,że bez tego magicznego zbiornika się nie obejdzie.
Obrazek


Tak jest u mnie w Clio po zmianie wałków i programu chociaż to silnik atmosferyczny ale wali oparami jak cholera
Obrazek

Obrazek
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Jeżeli nie będziesz podnosił ciśnienia doładowania to ten system ze zdjęcia da radę
Czyli zamiast oryginalnej bańki od odmy filterek i do dekla.
A co z połączeniem co wychodzi przed turbiną a za filtrempowietrza, można zlikwidować ??
mario-s
Posty: 330
Rejestracja: 4 lutego 2010, 20:36
Lokalizacja: Wroc³aw

Post autor: mario-s »

Robcio_GTT pisze:
Jeżeli nie będziesz podnosił ciśnienia doładowania to ten system ze zdjęcia da radę
Czyli zamiast oryginalnej bańki od odmy filterek i do dekla.
A co z połączeniem co wychodzi przed turbiną a za filtrempowietrza, można zlikwidować ??
Można zlikwidować a nawet trzeba.Żadna rajdówka nie jeździ na "zatrutym" powietrzu czyli na gazach powracających przez odmę bo to redukuje ilość tlenu w zasysanym powietrzu a przez to obniża sprawność silnika.
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

No i o taką odpowiedź mi chodziło :)
Dzięki Mariusz :okok:
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

I jeszcze jedno ;)
To połączenie co należy zlikwidować (przed turbiną) łączy się trójnikiem z bańką odmy i kolektorem (chyba ??). Co zrobić z tym króćcem w kolektorze ??
mario-s
Posty: 330
Rejestracja: 4 lutego 2010, 20:36
Lokalizacja: Wroc³aw

Post autor: mario-s »

Robcio_GTT pisze:I jeszcze jedno ;)
To połączenie co należy zlikwidować (przed turbiną) łączy się trójnikiem z bańką odmy i kolektorem (chyba ??). Co zrobić z tym króćcem w kolektorze ??
Zaślepić albo wkręcić czujnik temperatury(gwint chyba M 10x1 jeśli dobrze pamiętam) w kolektorze i założyć zegar.
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

:okok:
ODPOWIEDZ