Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Ciśnienie oleju

Dział poświęcony tylko Renault 5 GT Turbo.

Moderator: Moderatorzy

Robcio_GTT

Ciśnienie oleju

Post autor: Robcio_GTT »

Z tego co wiem to jeżeli na jałowym jest powyżej 1 Bar, a od 4000 obr/min powyżej 3 Bar to wszystko jest ok.
Pompa oliwy ma max ciśnienie ok. 4 Bar.
To jak to jest, że w niektórych GTT pokazuje ciśnienie powyżej 4 Bar a nawet prawie 6 ??
Np. u Krysiuna : http://www.youtube.com/watch?gl=PL&hl=pl&v=pSHX_-NxDHI
Mod pompy ?? :mysli:
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

ja np na zimnym silniku na jałowych mam ok 3-4 w miarę nagrzewania maleje do 1
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
RYCHO35
Posty: 1052
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

Robcio_GTT pisze:pokazuje ciśnienie powyżej 4 Bar a nawet prawie 6
1. zbyt gęsty olej
2.zapieczony lub źle wyregulowany zawór redukcyjny na pompie oleju
3.przedmuchy z silnika
4.problem z inst. elektryczną (złe działanie wskaźnika)
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

U mnie na zimnym 2-3 Bar na jałowym i ok. 4 Bar na podwyższonych obrotach.
Na zagrzanym 1-2 na jałowym i ok.3 na podwyższonych.
Czyli wszystko ok i nie ma się czym martwić ??
mario-s
Posty: 330
Rejestracja: 4 lutego 2010, 20:36
Lokalizacja: Wroc³aw

Post autor: mario-s »

Robcio_GTT pisze:U mnie na zimnym 2-3 Bar na jałowym i ok. 4 Bar na podwyższonych obrotach.
Na zagrzanym 1-2 na jałowym i ok.3 na podwyższonych.
Czyli wszystko ok i nie ma się czym martwić ??
Bezwładność(błąd pomiaru) seryjnych czujników jest spora.Ciśnienia które podajesz są OK.Przeważnie jeśli ciśnienie rzeczywiste przekracza na zimnym 5 bar to przy dobrze dokręconym filtrze wywali z pod niego uszczelkę i olej pójdzie pod auto-wtedy wiesz na pewno,że było za wysokie.
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Też tak myślałem. Przynajmniej jestem spokojny :okok:
Pamiętam jak u mojego taty w kancie świecił olej na wolnych obrotach (silnik po remoncie).
Wymyślił, że zablokuje zawór w pompie. Zrobiło się taki ciśnienie, że olej wywaliło na przednią szybę :lol: (ale z tydzień tak pojeździł). A potem okazało się, że była niedobita zaślepka na wale :nerwus:
Tak czy owak, dzięki Mariusz po raz kolejny.
Wiszę ci <piwo>
ODPOWIEDZ