Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Problem ze światłami, kontrolkami i całym ustrojstwem.

Wszystko co związane z elektryką i elektroniką w Renault 5.

Moderator: Moderatorzy

wilku
Posty: 135
Rejestracja: 13 listopada 2010, 20:05
Lokalizacja: £ód¼

Post autor: wilku »

Kwestia Rychu polega na tym, że ten altek był sprawny, jeździłem m na nim i było ok, nigdy kabli przy nim nie ruszałem.

Zaczęło się od świateł i spalonych żarówek po wyjęciu licznika, później jak już wszystko ogarnąłem, wpiąłem wszystko w instalacje i wszystko było sprawne, następnie po rozłożeniu wszystkiego, wmontowaniu z powrotem deski, i podpięciu włączników, licznika i innych, zaczęły się cyrki z altkiem.

Myślę że luźny kabel na rozruszniku, sprawił że alternator działał bez obciążenia i się skopcił regulator.
RYCHO35
Posty: 1052
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

zrób ten test z kontrolką bezpośrednio przy altku-opisałem Ci jak, parę minut i będziesz wiedział wszystko.
Natomiast praca altka bez obciążenia chyba prędzej zniszczyłaby stojan lub diody niż regulator, no ale mogę się mylić.
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

RYCHO35 pisze:zrób ten test z kontrolką bezpośrednio przy altku-opisałem Ci jak, parę minut i będziesz wiedział wszystko.
Natomiast praca altka bez obciążenia chyba prędzej zniszczyłaby stojan lub diody niż regulator, no ale mogę się mylić.
Wcześniej w moim poście w tym temacie lub innym założonym przez Wilku pisałem co i jak ma sprawdzić. gdyby były podłączone diody w alternatorze na odwrót i podłączyłbyś akumulator to poczułbyś swąd palonej płyty prostowniczej.

Wilku napisz co już dotychczas zrobiłeś i ewentualnie pomiary jakie wykonałeś w samym alternatorze.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
ODPOWIEDZ