Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

pompa paliwa

Wszystko co związane z elektryką i elektroniką w Renault 5.

Moderator: Moderatorzy

egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

pompa paliwa

Post autor: egonn87 »

Sporadycznie zdarza mi sie że nie mogę odpalić bryki, a jak odpalę to chodzi przez chwilę jakby nie mogła... Czasem też podczas jazdy przerywa/ szarpie przez długi czas tak jakby paliwo nie dochodziło. Czy to może być pompa? Czy nowa pompa z poloneza trucka będzie pasowała? Nie chcę kupować używanej....
wsmpw

Post autor: wsmpw »

każda zewnętrzna o ciśnieniu roboczym 3 bary będzie dobra od trucka jest bardzo gruba i trzeba rzeźbić mocowanie
jjmag

Post autor: jjmag »

sprawdź jeszcze regulator ciśnienia paliwa bo i to może być przyczyną
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

a gdzie ten regulator się znajduje dokładnie?
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

taka beczułka na listwie wtryskowej z podłączonym z jednej strony wężem powrotnym paliwa, a z drugiej podciśnieniem z kolektora dolotowego (1,7)
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

chodzi o mono 1.4 Pompa od trucka jest gruba, a sprzedawana jest tez do R5... nie wiedziałem że nei pasuje... heh na zdjęciach w necie tego nie widać, a ceny przystępne bardzo... Nie będzie z taka pompa problemu....? Oryginał raczej nei wchodzi w rachubę, Maciek kupił jakąś włoską, ciekawe co to za pompa, płacił tez niedużo..
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

dorobisz nowe mocowanie i pompka z Trucka podejdzie . Regulator jest chyba zaraz na gaźniku taka mała puszeczka tam gdzie dochodzą przewody paliwowe
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Awatar użytkownika
maciek od iwony
Posty: 1152
Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: maciek od iwony »

djmonkey pisze:dorobisz nowe mocowanie i pompka z Trucka podejdzie
Tak jest.Cena też dobra.Pomyśl nad tym stary ;)
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

Aha I jeszcze czasem słychać takie strzelanie z tyłu podczas jazdy, jakby ktoś zgniatał puszkę coli:P
Awatar użytkownika
maciek od iwony
Posty: 1152
Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: maciek od iwony »

Może ubezpieczyciel rąbie cię na piwo ;)
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

A to na pewno Muszę wyjąc tego gościa co siedzi w bagażniku... :lol:
ODPOWIEDZ