Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Jak to jest z tymi błotnikami GTT vs Normalna

Dział poświęcony tylko Renault 5 GT Turbo.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
TQT
Posty: 1201
Rejestracja: 20 lutego 2009, 09:57
Lokalizacja: Warszawa

Jak to jest z tymi błotnikami GTT vs Normalna

Post autor: TQT »

Witajcie,

Jak to w końcu jest z tymi błotnikami właśnie przymierzaliśmy nadkola i sporo wystaje a miały być takie same :wnerw:

I tak źle
Obrazek

I tak niedobrze :(

Obrazek
Ronin317

Post autor: Ronin317 »

Nie są takie same, w sobotę wstawie zdjęcia swoich nowych, to sobie pooglądasz.

Sobota -----> zdjęcia wrzucone -----> BŁOTNIKI - MONTAŻ
Awatar użytkownika
TQT
Posty: 1201
Rejestracja: 20 lutego 2009, 09:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TQT »

Dzięki za informacje to ze nie sa takie same to wiem ale zawsze wdawało nam sie ze różnice są tylko w mocowaniach a nie w samej długości blachy. Po za tym co wystaje na fotkach nie znaleźliśmy różnic.
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Nie wiem jak w ph1, ale poszerzenia z ph2 mają taki dodatkowy pasek na dole. Widać go na zdjęciach Ronina.
Ronin317

Post autor: Ronin317 »

Zwróć uwagę na to, że błotniki ze zwykłej są wywinięte do wewnątrz, natomiast te z GTT/GTE mają blachę zakończoną na prosto, ponieważ pod nakładkę (na rant błotnika) mocowana jest uszczelka po to, żeby błoto się pod nią nie zbierało.

Dodatkowo same otwory pod nakładki są profilowane, więc nie jest to kwestia wywiercenia otworów w zwykłych błotnikach, chociaż też jest to jakaś metoda.
Awatar użytkownika
krysiun
Posty: 1660
Rejestracja: 2 lutego 2010, 22:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krysiun »

blotnik od GTT/GTE ma ścięty rant na dole - po za tym porównaj sobie z tymi od ronin-a
R5 1.4 - GTT




GG: 645045
ODPOWIEDZ