Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
GTT z silnikiem 1,7.
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 88
- Rejestracja: 14 października 2011, 20:00
- Lokalizacja: Warszawa
I dużo i nie jednocześnie. Z jednej strony auto nie jeździ, nie posiada oryginalnego silnika, brak przeglądu.
Z drugiej zaś to oryginalne GTT Ph I z przynajmniej ze zdjęć sądząc kompletnym i niezłym ospojlerowaniem i felgami, ubezpieczone praktycznie jeszcze cały rok.
Dla osoby pragnącej odrestaurować GTT to niezła baza, aby mieć od czego zacząć. W końcu to zarazem tylko 1100 minimalnej za kultowe auto.
Z drugiej zaś to oryginalne GTT Ph I z przynajmniej ze zdjęć sądząc kompletnym i niezłym ospojlerowaniem i felgami, ubezpieczone praktycznie jeszcze cały rok.
Dla osoby pragnącej odrestaurować GTT to niezła baza, aby mieć od czego zacząć. W końcu to zarazem tylko 1100 minimalnej za kultowe auto.
-
- Posty: 88
- Rejestracja: 14 października 2011, 20:00
- Lokalizacja: Warszawa
1.7 T problematyczne? Chyba o 1000% mniej od 1.4T Brak pier... gaźnika z którym tylko same kłopoty. 1.7T to już dość nowoczesny silnik z wielopunktowym wtryskiem, w dodatku w Volvo ten silnik jest mega zduszony - co to za doładowanie 0.3 bar? Wystarczy zwiększyć doładowanie, MBC i tak ot dochodzi 20 KM