Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Pompa paliwa
Moderator: Moderatorzy
Pompa paliwa
Sprawa ma się tak.
Odpaliłem dziś GTT, silnik trochę popracował i zgasł.
Próba odpalenia i nic
Dopiero po chwili zajarzyłem , że nie słychać pompy .
Pytanie brzmi : jak idzie zasilanie pompy w GTT
Jest bezpiecznik Sprawdzałem w skrzynce, wszystkie ok.
Gdzie szukać przyczyny
Z góry dzięki za pomoc
Odpaliłem dziś GTT, silnik trochę popracował i zgasł.
Próba odpalenia i nic
Dopiero po chwili zajarzyłem , że nie słychać pompy .
Pytanie brzmi : jak idzie zasilanie pompy w GTT
Jest bezpiecznik Sprawdzałem w skrzynce, wszystkie ok.
Gdzie szukać przyczyny
Z góry dzięki za pomoc
Jeśli masz oryginalny przekaźnik pompy paliwa, to on włącza pompę dopiero wtedy gdy silnik się obraca (sterowany jest impulsami z modułu zapłonowego ) i moim zdaniem to nie specjalnie słychać jest wtedy pompę paliwa. Chyba,że masz zrobioną jakąś przeróbkę to może być inaczej - u nas tak było - pompa działała cały czas po przekręceniu kluczyka w pozycję "zapłon"
oto dokładnie mi chodziło . posprawdzaj kostki łączeniowe samą pompę oraz nieszczęsny przekaźnikTQT pisze:Jeśli masz oryginalny przekaźnik pompy paliwa, to on włącza pompę dopiero wtedy gdy silnik się obraca (sterowany jest impulsami z modułu zapłonowego )
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Ja sprawdzałem na krótko i ona pracuje, ale tak cicho, że jej nie słychać. Za to trysnęła we mnie paliwem! Czy to oznacza, że mnie lubi?
Powiedzcie mi dobrzy ludzie (choć widzę po datach, że rzadko się odzywacie) co powinienem znaleźć w moim GTT z 87 roku pod kanapą i dużą, czarną, okrągłą zaślepą? Bo właśnie nic tam nie znalazłem oprócz dziury w baku i wkręconego w jej nagwintowaną krawędź jakiegoś czarnego, dużego kurna pierścienia. Poza tym dziura i zapiaszczone dno baku. Martwi mnie to. Pomóżcie proszę, bo nie kumam.
Eeee... Bo pompę paliwa mam pod spodem??? Czy co to było to tryskające, walcowate, podobne do cewki zapłonowej? I jeszcze drugie tam jest tylko mniejsze... Co to to jest z kolei?
pozdrawiam serdecznie
potas
Powiedzcie mi dobrzy ludzie (choć widzę po datach, że rzadko się odzywacie) co powinienem znaleźć w moim GTT z 87 roku pod kanapą i dużą, czarną, okrągłą zaślepą? Bo właśnie nic tam nie znalazłem oprócz dziury w baku i wkręconego w jej nagwintowaną krawędź jakiegoś czarnego, dużego kurna pierścienia. Poza tym dziura i zapiaszczone dno baku. Martwi mnie to. Pomóżcie proszę, bo nie kumam.
Eeee... Bo pompę paliwa mam pod spodem??? Czy co to było to tryskające, walcowate, podobne do cewki zapłonowej? I jeszcze drugie tam jest tylko mniejsze... Co to to jest z kolei?
pozdrawiam serdecznie
potas
Tu w temacie Krystiana na stronie 83 masz widok kompletnych baków do GTT
http://www.klubrenault5.pl/viewtopic.ph ... start=1230
A te dwa "walcowate" duże i małe to główna pompa paliwa i pompa paliwa przepompowująca paliwo z małego zbiornika do dużego gdy włączy się sygnał rezerwy.
http://www.klubrenault5.pl/viewtopic.ph ... start=1230
A te dwa "walcowate" duże i małe to główna pompa paliwa i pompa paliwa przepompowująca paliwo z małego zbiornika do dużego gdy włączy się sygnał rezerwy.
Powinieneś mieć tam czujnik poziomu paliwa ze wskaźnikiem rezerwy paliwa. Idą do niego trzy przewody.A w tej dużej dziurze z góry to co tam powinno tkwić? Czujnik poziomu paliwa? Wystają mi tam jakieś3 obcięte kabelki i jeden wężyk gumowy.
W korpusie czujnika są trzy rurki
- zasysająca paliwo do pompy paliwa
- przelew paliwa z pompy paliwa, jeśli jest mechaniczna lub regulatora ciśnienia paliwa dla GTT
- odpowietrzenie zbiornika paliwa.
Swoją drogą ciekawe, jak ci trysnęło paliwo z pompy skoro nie jest ona podłączona do baku?
To rzeczywiście jest zagadka... Najlepsze jest to, że ja nim przyjechałem na kołach 3 lata temu i postawiłem u siebie na podwórku! Potem jeszcze wielokrotnie go odpalałem i dopiero jakiś rok temu odmówił posłuszeństwa... Musiał mi ktoś w międzyczasie podper**lić ten czujnik i dlatego teraz za chiny nie mogę go odpalić!!!
Ciekawe czy czegoś jeszcze mi nie zwinęli... Bez porównania z innym autem, albo odpowiedniej dokumentacji nigdy nim nie wyjadę!
Ciekawe czy czegoś jeszcze mi nie zwinęli... Bez porównania z innym autem, albo odpowiedniej dokumentacji nigdy nim nie wyjadę!