Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Problem z spryskiwaczami i mechaniką.
Moderator: Moderatorzy
Problem z spryskiwaczami i mechaniką.
Dostałem w swoje ręce niedawno Rapida i mam parę drobiazgów. Jeden z nich który sprawia mi kłopot to nie działający mechanizm spryskiwaczy. Nie miałem nigdy styczności z Renault całe życie na Fiatach a potem na Hondach i Mercedesach więc nie za bardzo wiem gdzie w nim co szukać. Jest tam SWAP silnika z Clio 1,9 D 90 KM. Możecie mi pomóc jak tam dojść do pompy płynu spryskiwaczy bo w ogóle nie słychać aby pracował więc może jakiś styk się obluzował. No chyba że ktoś spotkał się z podobnym problemem. Jestem otwarty na sugestie.
Jest jeszcze kwestia uszczelki pod głowicą. Zauważyłem spore ilości oleju w zbiorniczku wyrównawczym układu chłodzenia więc przypuszczam że walnięta uszczelka bo cały silnik zarzygany jak się patrzy z kanału. Jednak nie wiem jakie tam są parametry dokręcania głowicy. Ma ktoś może manuale do tego silnika oraz do Rapida?
Z góry wielkie dzięki za pomoc.
Jest jeszcze kwestia uszczelki pod głowicą. Zauważyłem spore ilości oleju w zbiorniczku wyrównawczym układu chłodzenia więc przypuszczam że walnięta uszczelka bo cały silnik zarzygany jak się patrzy z kanału. Jednak nie wiem jakie tam są parametry dokręcania głowicy. Ma ktoś może manuale do tego silnika oraz do Rapida?
Z góry wielkie dzięki za pomoc.
Jeśli z Clio to nie może być 90 KM - co najwyżej 65KM lub 55KM. Chyba że jest to 1.9 TD wtedy rzeczywiście ma 90KM, ale nie jest z Clio tylko z R19
Co do meritum czyli spryskiwaczy - 90% problemów to silniczki spryskiwaczy, ich konstrukcja jest słaba i łatwo dostaje się do nich woda powodując korozję. Czasami wystarczy rozmontować i wyczyścić (wersja rozbieralna) czasami po prostu trzeba wymienić na nowe. Pozostałe 10% to elektryka - zaśniedziałe kostki lub zgniłe przewody nawet jeśli z wierzchu wyglądają dobrze. To ostatnie powoduje że nawet z miernikiem często wykryć problem bo teoretycznie przejście jest, ale jak się poda wyższy prąd, to zgniły przewód nie wydala i silniczek nie działa.
Co do głowicy to jak koledzy radzili jest na uszczelce. a jak nie będzie to daj znać - poszukam w mądrej książce.
Co do meritum czyli spryskiwaczy - 90% problemów to silniczki spryskiwaczy, ich konstrukcja jest słaba i łatwo dostaje się do nich woda powodując korozję. Czasami wystarczy rozmontować i wyczyścić (wersja rozbieralna) czasami po prostu trzeba wymienić na nowe. Pozostałe 10% to elektryka - zaśniedziałe kostki lub zgniłe przewody nawet jeśli z wierzchu wyglądają dobrze. To ostatnie powoduje że nawet z miernikiem często wykryć problem bo teoretycznie przejście jest, ale jak się poda wyższy prąd, to zgniły przewód nie wydala i silniczek nie działa.
Co do głowicy to jak koledzy radzili jest na uszczelce. a jak nie będzie to daj znać - poszukam w mądrej książce.