Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

większy ślimak :D

Dział poświęcony tylko Renault 5 GT Turbo.

Moderator: Moderatorzy

carmaker

większy ślimak :D

Post autor: carmaker »

czy ma ktos doświadczenia/pomysły z czego zaadoptować większe turbo?
Ronin317

Post autor: Ronin317 »

A może hybryde?

Turbo Technics

a tu katalog
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Ronin317 pisze:A może hybryde?
A jak tam twoja hybryda się sprawuje ??
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

carmaker, a myślałeś czasem nad taką turbinką VNT15 ze zmienną geometrią ? znacznie wcześniej będzie pompować ma lepsze ciśnienie doładowania .
Ja właśnie nad taką myślę lub podobna z prostokątnym dolotem spalin ponieważ łatwiej będzie go dopasować do seryjnego kolektora wydechowego :mysli:
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
carmaker

Post autor: carmaker »

cały czas kminie właśnie...
Awatar użytkownika
krysiun
Posty: 1660
Rejestracja: 2 lutego 2010, 22:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krysiun »

eeee. dobreeeee takie nowe w starym moze miec moc :) mi proponowali Hybrydę jak regenerowałem turbo ale jakoś nie miałem doświadczenia w tym temacie i wybrałem serię czy dobrze czy źle nie wiem bo nie miałem okazji jechać z kimś kto ma hybrydkę.
R5 1.4 - GTT




GG: 645045
carmaker

Post autor: carmaker »

http://allegro.pl/turbosprezarka-kopia- ... 70256.html myśle o czymś takim :szok: hybryda spoko ale w sumie drugi silnik nie będzie z przeznaczeniem cywilnym więc turbo nie musi nisko wstawać
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

lepsza jakaś ze zmienną geometrią ale ta też może być dobra tylko za wysoko będzie wstawać
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
ODPOWIEDZ