Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Dj.Monkey Renault 11 GTS Turbo 1,4 115km

Tutaj prezentujemy nasze auta, inne niż Renault 5

Moderator: Moderatorzy

lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

o kurde - ale zjedzona :-/
silnik najlepiej na glebę - 4 śruby sanek, poduszki makpersonów, wajcha biegów, wydech, magiel i przewody hamulcowe i już...
vino1986

Post autor: vino1986 »

jeszcze plyn chlodniczy z elektryka i dopiero ;P
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

przy takim stanie nadwozia samo odpadnie :-D :-D :-D
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

Tylko przód jest taki zjedzony no i lewy próg ale to już inna sprawa. Chłodnica wyjęta i się płucze ponieważ było w niej tyle syfu że lepiej nie pytać a z elektryka to został mi tylko + z rozrusznika i wsuwka i silnik wychodzi i chyba tak zrobię jutro wieczorem jak będę zawieść graty .
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

No więc tak zakupiłem migomat i parę innych gratów i prace w końcu ruszyły.
Dzisiaj wytargałem z kumplem silnik i mogę powiedzieć że lepiej jeszcze wykręcić amory od zwrotnic wtedy nie trzeba tak wysoko podnosić nadwozia które wcale nie jest lekkie .

Dodatkowo zauważyłem że mam do wymiany:
2 manszety półosi
przewody hamulcowe
przewody elastyczne
trzeba rozruszać zaciski bo się zastały
wymienić wszystkie gumy stabilizatora i tu szkoda że nie zrobiłem foty bo była nawinięta dętka rowerowa na drążek :wnerw:
wymyć silnik i skrzynie
zregenerować automat rozrusznika ponieważ się spaliła od temperatury wydechu
wypakować śruby wszystkie blaszki uchwyty osłony i dać do galwanizy na biało

Obrazek

Obrazek
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Awatar użytkownika
TQT
Posty: 1201
Rejestracja: 20 lutego 2009, 09:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TQT »

wymienić wszystkie gumy stabilizatora i tu szkoda że nie zrobiłem foty bo była nawinięta dętka rowerowa na drążek
No super pomysł :) .Trzeba zapamiętać. :figielek:

Powodzenia w pracach :okok:
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

dobra zrobiłem 2 kroki do przodu i jeden w tył mianowicie zrobiłem przedłużką dziurę kielichu <boje się>
nawet nie zauważyłem że tam coś gnije :/

wyciąłem nadkola lewe i prawe oraz zdemontowałem pompę hamulcową i w serwie znalazł się płyn :/ wiec chyba serwo też mam do wymiany ale to sie zobaczy pompa Ate idzie na złom ponieważ są wżery i regeneracja odpada .

Obrazek

Obrazek
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Zastanów się czy jest sens robienia tego. To jedna wielka próchnica.
Jak zaczniesz dużo spawać, to bez ramy usztywniającej powykręca Ci nadwozie.
carmaker

Post autor: carmaker »

można to ogarnąć...złap tylko podłużnice jakimś cienkim kształtownikiem na krzyż na czas spawania odbudowywania nadkoli i kopuł.Pózniej krzyż usuniesz.Często w ten sposób zabezpiecza się nadwozie kiedy mamy dużo do wycięcia i wstawienia a nie posiada się ramy podwoziowej do napraw.W renault na szczęście są sanki które odpowiadają za wymiar przedniego zawieszenia tylne mocowania sanek nie będą naprawiane więc przód możesz odbudowywać do nich ,wykorzystując sanki jako element pomiarowy.Tak uogólniając :szok:
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

W tym problem że do zrobienia mam tylko przód i wstawić nowe poszycie progu cała reszta zdrowa do poprawek bez cięcia czy spawania.

[ Dodano: 24 Styczeń 2013, 18:12 ]
carmaker pisze:można to ogarnąć...złap tylko podłużnice jakimś cienkim kształtownikiem na krzyż na czas spawania odbudowywania nadkoli i kopuł.Pózniej krzyż usuniesz.Często w ten sposób zabezpiecza się nadwozie kiedy mamy dużo do wycięcia i wstawienia a nie posiada się ramy podwoziowej do napraw.W renault na szczęście są sanki które odpowiadają za wymiar przedniego zawieszenia tylne mocowania sanek nie będą naprawiane więc przód możesz odbudowywać do nich ,wykorzystując sanki jako element pomiarowy.Tak uogólniając :szok:
tego właśnie nie dopisałem najpierw przyłapie elementy zamontuje sanie pomierzę co się da i wtedy spawanko
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
ODPOWIEDZ