Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Modyfikacje

Dział poświęcony tylko Renault 5 GT Turbo.

Moderator: Moderatorzy

lodoo
Posty: 6713
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

w gtt ciężko jest z 1 gaźnikiem, dołóż jeszcze 3......
zależy, jak ktoś woli dłubać "mechanicznie" to spoko.... dla mnie dużo lepszym sposobem jest wtrysk....

wsmpw - ECUMASTER nie da rady - to jest "świnia" a nie komp stand-alone... potrzeba kompa SA typu MS albo jakiś zwykły komp z 1,7 + świnia :-D
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

bo seryjnego gazniak z GTT malo kto ogarnia a codpoiero synchronizacja i regulacja 4 szt :)
wsmpw

Post autor: wsmpw »

lodoo pisze:wsmpw - ECUMASTER nie da rady - to jest "świnia" a nie komp stand-alone... potrzeba kompa SA typu MS albo jakiś zwykły komp z 1,7 + świnia :-D
no miałem na myśli właśnie mpi i świnie tak jak ta z 7motosport miała
carmaker

Post autor: carmaker »

wracając do sedna tematu gażnik do Kidzia na przeróbke ,porządna uszczelka pod głowice owinięty kolektor i T 25, porządnie dmuchnie i mocy będzie wystarczająco.Bo to co piszecie to robi sie technologia kosmiczna...
lodoo
Posty: 6713
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

a to o czym ty piszesz to dalej zacofany układ wrażliwy na wszystko i nie posiadający dobrych stron, bo jeśli w normalnym gaźniku można mówić o prostocie jako zalecie to tutaj ma się to stwierdzenie nijak :-P
carmaker

Post autor: carmaker »

odświerzam kotleta...silnik z obróbką głowicy porting kanałów,prowadnice, kąty zaworów itd.wydech mam do zbudowania bedzie nierdzewka na pojedynczej przelotówce rm motors no i właśnie jaka średnica?2,5" , 3"?Co owijać do kąd?Ic na opaskach ,mam też z megane rs ale niewiem czy chce przód rzezbic.Napewno BOV i MBC.Na początek ori turbo.I właśnie z czego zaadoptować większe?Napewno przerabiane były takie projekty ale każdy skrzętnie zachowuje tajemnice dla siebie :wnerw: chłodzenie wyrobi czy odrazu pakować chłodnice oleju?Gaznik - więcej powietrza to i więcej paliwa potrzeba jakieś dysze?Gdzie od kogo?Przepraszam za upierdliwość w zadawaniu 1000 pytań na raz niemniej są osoby na forum znajace sie na gtt
ps.stożek Kingdragona wielkości puszki ori filtra znajdzie miejsce podobnie jak w mojej 16v
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

wieksze turbo pasuje z 200sx s13 t28 bodajze

wydech 2,5 cala
serrwieprzu
Posty: 19
Rejestracja: 16 stycznia 2013, 02:26
Lokalizacja: wo³omin

Post autor: serrwieprzu »

otworzyć klapke w icku ... wywalić czujnik który idzie z downpipu -- taka rurka na końcu z czujnikiem ... Poprawienie głowicy .... A co do zwiększenia doładowania to wydaje mi się zę idzie to w parze z zwiększeniem ilości paliwa .... Heee Turbo od skyline r 33 .... To jest to .... Poluje na takie .... Idealne jest :cwaniak:

[ Dodano: 26 Styczeń 2013, 22:56 ]
-=wasq=- pisze:wieksze turbo pasuje z 200sx s13 t28 bodajze

wydech 2,5 cala
S 13 nie polecam ... Słaba turbina ... S 14 .... Pasuje .... A jeszcze lepiej skyline r 33 .... Przekozak !!!!! Mała '' dupka ''' i duża część dmuchająca ... Wstaje tak jak seryjne turbo ... Ceramiczne łożyska .... S 13 s 14 trochę duża turbo dziura ... A s13 ma turbo t 25 a nie t 28 .... :[

[ Dodano: 26 Styczeń 2013, 23:08 ]
wsmpw pisze:seventeammotosport tak zrobili chyba nie :mysli:
Zrobił .... Adaptując głowicę alpine i wywalając gażnik uzyskał ok 300 KM......
serrwieprzu
ODPOWIEDZ