Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

RYCHO35-laguna 1.8 '95/twingo (żony) 1.2 '95

Tutaj prezentujemy nasze auta, inne niż Renault 5

Moderator: Moderatorzy

RYCHO35
Posty: 1052
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

RYCHO35-laguna 1.8 '95/twingo (żony) 1.2 '95

Post autor: RYCHO35 »

najpierw było tak:
Obrazek
potem było bum i jakiś dziadek wyrżnął w tyłek też laguną, po rozbiórce w garażu okazało się że zakres prac będzie większy niż się tego spodziewałem:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
potem troooochę spawania, szpachlowania i zaczęło nabierać kształtów:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
potem malowanko i polerka, auto zostało wygładzone i pozbyłem się listew i efekt końcowy:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
i mała przeróbka wnętrza z szarego na coś weselszego
Obrazek
i jeszcze małe podświetlenie uruchamiane pilotem z centralnego i gasnące samoczynnie po 30 sek.:
Obrazek
Obrazek
..pewnie sporo szło by tam poprawić no ale to robota garażowa a komory lakierniczej nie mam ;)

Nadszedł też czas na twingo żony. Najpierw poprawka po "fachoffffcu":
Obrazek
autko również zostało ogołocone z listew i wygładzone i dostało nowe "buciki", kolor pozostał ten sam co fabryczny jednak troszkę go zmodyfikowałem żeby mienił sie w słońcu
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
vino1986

Post autor: vino1986 »

bez listew fajniej wyglada nie ma co... ale pomagaja bo jak sie w galeriach parkuje i debile obijaja dzwi... a tak to zawsze listwa ochroni lakier na drzwiach...

wyszlo calkiem fajnie na zdjeciach nie ma co...
a Ty je tam gdzie babcie masz robiles czy inne miejsce :?: bo wydaje mi sie ze to nie tam...
RYCHO35
Posty: 1052
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

częściowo tam gdzie stoi alpina a częściowo w blaszaku który kupiłem razem z białym maluchem widocznym za twingo. Garaż z maluchem kosztował 800zeta, to jeden z pierwszych elegantów z przebiegiem 31tyś. Maluszek był nieoceniony-laguna stała rozebrana tam gdzie alpina a drzwi, maskę, tylną klapę woziłem maluchem do blaszaka i tam robiłem. potrzeboałem kompresor czy migomat to fru go do malucha i na drugi garaż :lol:
Intel
Posty: 99
Rejestracja: 15 marca 2010, 03:28
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Intel »

Też miałem lagune , tyle ze 2.2d . Bardzo wygodne auto i o dziwo mało awaryjne ( miałem szczęście ) . Jednak zrobic cokolwiek przy mechanice np wymienić wachacz kończyło sie wymianą wózka :) Mimo tego miło ją wspominam . Do lamp od 2jki musiałeś przerabiac trochę pas czy też go od lifta łącznie z lampami założyłeś ?

A tak wyglądała moja
Obrazek
RYCHO35
Posty: 1052
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

pas kupiłem od lifta, autko rzeczywiście przyjemne i wygodne ja mam 1.8 mono więc nie ma tam za wiele do psucia w końcu to pochodna jednostki z r5 1.7
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Ja mam Lagę II ale 3.0 V6 - też nie narzekam. Wg mnie najlepszy silnik w L II.
RYCHO35
Posty: 1052
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

kabar pisze:3.0 V6
wg mnie to wogóle najlepszy silnik renault
Awatar użytkownika
kurylek
Posty: 316
Rejestracja: 4 sierpnia 2010, 14:19
Lokalizacja: W³oc³awek/Wawa

Post autor: kurylek »

to jest ten sam silnik co w safrane?
RYCHO35
Posty: 1052
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

ten sam co w safrane, volvo, peugeot 605, alpine 610, r30 -jak się mylę to mnie poprawcie- i właśnie jak szukałem safrane to od kolegów od safrane dowiedziałem się że ponoć silnik nie do zarżnięcia. To tzw eurosilnik ponieważ stosowali go różni producenci, citroen xm też. Pewnie w L ll jest zmodernizowany w stosunku do np r30 ale z tego co czytałem to jest to ta sama poczciwa jednostka
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Renault stosowało kilka modeli V6.

Ja mam L7X - zaprojektowany wspólnie przez PSA (Peugeot, Citroen) i Renault.

"Wypada jeszcze wspomnieć pod maskami jakich samochodów znajdziemy silniki ES9/L7X. W przypadku Peugeota są to modele: 406, 406 coupe, 605 oraz 607. Citroen montował tę samą jednostkę w modelach: Xantia II, XM, C5 oraz C6. Renault z silnikiem 3.0 v6 rozstało się stosunkowo szybko, ale spotkamy go w modelach: Clio V6, Laguna, Safrane i Espace."
gino
Posty: 27
Rejestracja: 29 kwietnia 2013, 06:20
Lokalizacja: Warszawa Rado¶æ
Kontakt:

Post autor: gino »

nie lubie lagun..ciagle się psują :wnerw:
RYCHO35
Posty: 1052
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

gino pisze:nie lubie lagun..ciagle się psują
a ile i jakie miałeś?
ODPOWIEDZ