Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Mario-S > Renault Clio 1,8-16 v Grand Prix '96

Tutaj prezentujemy nasze auta, inne niż Renault 5

Moderator: Moderatorzy

mario-s
Posty: 330
Rejestracja: 4 lutego 2010, 20:36
Lokalizacja: Wroc³aw

Post autor: mario-s »

Jakiś czas temu wymieniłem fotele na bardziej branżowe oraz felgi z oponami Toyo R1R od Wasq-a.Trzymają naprawdę porządnie chociaż dość długo trzeba ich grzać na trasie oesowej o czym przekonałem się jadąc na Rajd Dolnośląski 2011 gdy na Rościszowie po szybkiej sekcji prawy-lewy-prawy wypluło mnie na pobocze i zamiast drogi w górę otwarła się przede mną perspektywa zjazdu z powrotem do Pieszyc :szok:

Obrazek

Obrazek

Obrazek
wojciech

Post autor: wojciech »

Niezły diabeł ]:-> Byłeś na hamowni? To czysta techniczna specyfikacja silnika czy rzeczywiście ma tyle kucy?
ODPOWIEDZ