Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Dławienie się przy dodaniu gazu.

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Xixero
Posty: 27
Rejestracja: 26 maja 2012, 19:28
Lokalizacja: moñki

Dławienie się przy dodaniu gazu.

Post autor: Xixero »

Witam.

Niedawno zaślepiłem EGR, od tego momentu zauważyłem iż przy gwałtownym dodaniu gazu silnik dławi się nawet na luzie, o biegu nie wspomne. Był temat, że może to być filtr paliwa lub powietrza, lecz obydwa mam wymienione jakies 500km temu.

Jeżeli macie pomysł, proszę o pomoc.
gino
Posty: 27
Rejestracja: 29 kwietnia 2013, 06:20
Lokalizacja: Warszawa Rado¶æ
Kontakt:

Post autor: gino »

może masz ...''zaślepiony egr'' :]

zadajesz pytanie, w którym masz od razu odpowiedź..
Niedawno zaślepiłem EGR, od tego momentu zauważyłem
Xixero
Posty: 27
Rejestracja: 26 maja 2012, 19:28
Lokalizacja: moñki

Post autor: Xixero »

Co do zaslepionego EGR'u nie powinno być raczej takich szopek, jezeli jest to powszechny problem z wysokimi obrotami, powinno się dac jakoś odkręcic dławienie się silnika
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Samo zaślepienie EGR zazwyczaj niewiele daje bo problem leży w nieszczelności całego układu i w 9/10 przypadkach przepalonej uszczelce POMIĘDZY kolektorami

Obrazek

Ponadto trzeba zaślepić wężyki do regulatora pochłaniacza oparów. Zostawić tylko absolutnie niezbędne.

Sprawdź też sondę Lambda bo może być uwalona.
ODPOWIEDZ