Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Problemy z odpalaniem
Moderator: Moderatorzy
Problemy z odpalaniem
Więc od jakiegoś czasu mam straszne problemy z odpaleniem rano turbaweczki - kręcę kręcę i nic nawet bez ssania jak by chciała a nie mogła nakręcę filmik i wrzucę na youtube to moze ktoś coś podpowie. jak już ząłapie to prawie wogóle nie moge dodac gazu bo od razu gaśnie. jak jest rozgrzana to wszystko OK.
Ostatnio zmieniony 17 kwietnia 2014, 13:43 przez krysiun, łącznie zmieniany 1 raz.
R5 1.4 - GTT
GG: 645045
GG: 645045
Krystian, z tego co pamiętam, jak ją wieczorem uruchamialiśmy na akumulatorze z Focusa, to iskra była jak złoto a świece były ewidentnie zalane. Fakt, że wtedy długo kręciłeś .
Z objawów, które opisujesz (dławienie/gaśnięcie przy dodawaniu gazu) wskazywało by, że na zimno, dostaje za dużo paliwa w stosunku do powietrza. Moim zdaniem może być coś nie tak z gaźnikiem albo dolotem powietrza (zamulony filtr powietrza, ale żeby tak nagle to raczej mało prawdopodobne). Próbowałeś może zapalić bez włączonego ssania, albo z odłączonym przewodem wlotowym powietrza do gaźnika?
Ot, to takie moje pomysły na szybko.
Z objawów, które opisujesz (dławienie/gaśnięcie przy dodawaniu gazu) wskazywało by, że na zimno, dostaje za dużo paliwa w stosunku do powietrza. Moim zdaniem może być coś nie tak z gaźnikiem albo dolotem powietrza (zamulony filtr powietrza, ale żeby tak nagle to raczej mało prawdopodobne). Próbowałeś może zapalić bez włączonego ssania, albo z odłączonym przewodem wlotowym powietrza do gaźnika?
Ot, to takie moje pomysły na szybko.
Tak, na mój rozum, to paliwo nie ma jak się cofnąć.
Walnięty regulator ciśnienia paliwa? Hmm, on daje wyższe ciśnienie dopiero wtedy, gdy zaczyna działać turbina a ona przy rozruchu nie działa. Chyba, że regulator daje cały czas wysokie ciśnienie paliwa, ale z kolei zawór paliwa nie powinien dopuścić do nadmiernego wzrostu poziomu paliwa w komorze pływakowej.
Może zawór się przycina? W zestawie naprawczym gaźnika oprócz uszczelek i przepon dodają nowy zawór paliwa, czyli chyba zakładają jego zużycie?
Moduł - chyba nie. Sprawdzaliśmy i iskra przy kręceniu rozrusznikiem była elegancka.
Ja chyba w takiej sytuacji rozebrał bym gaźnik i przyjrzał się zwłaszcza zaworowi paliwa i pływakowi czy się czasem gdzieś nie przycina.
Tak sobie myślę czy nie zrobić takiej próby. Zdjąć przewód powietrza z gaźnika, wlać do gardzieli gaźnika odrobinę paliwa i spróbować odpalić bez włączonego ssania. Oczywiście na zimnym silniku i bez wcześniejszego kręcenia rozrusznikiem. Ot, takie inne pierwsze odpalenie rankiem
Walnięty regulator ciśnienia paliwa? Hmm, on daje wyższe ciśnienie dopiero wtedy, gdy zaczyna działać turbina a ona przy rozruchu nie działa. Chyba, że regulator daje cały czas wysokie ciśnienie paliwa, ale z kolei zawór paliwa nie powinien dopuścić do nadmiernego wzrostu poziomu paliwa w komorze pływakowej.
Może zawór się przycina? W zestawie naprawczym gaźnika oprócz uszczelek i przepon dodają nowy zawór paliwa, czyli chyba zakładają jego zużycie?
Moduł - chyba nie. Sprawdzaliśmy i iskra przy kręceniu rozrusznikiem była elegancka.
Ja chyba w takiej sytuacji rozebrał bym gaźnik i przyjrzał się zwłaszcza zaworowi paliwa i pływakowi czy się czasem gdzieś nie przycina.
Tak sobie myślę czy nie zrobić takiej próby. Zdjąć przewód powietrza z gaźnika, wlać do gardzieli gaźnika odrobinę paliwa i spróbować odpalić bez włączonego ssania. Oczywiście na zimnym silniku i bez wcześniejszego kręcenia rozrusznikiem. Ot, takie inne pierwsze odpalenie rankiem