Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Wtrysk Do C1e

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
kurylek
Posty: 316
Rejestracja: 4 sierpnia 2010, 14:19
Lokalizacja: W³oc³awek/Wawa

Wtrysk Do C1e

Post autor: kurylek »

Witam
Myślę jak wyeliminować problemy z gaźnikiem i zastanawiam się czy może założyć wtrysk z osprzętem z C3g twingo albo 1.4 C3j. Podejrzewam ze sprzętowo by pasowało ale zastanawiam się czy przez to, że Komputer jest zestrojony pod silnik o pojemności 1239 będzie to grać jak powinno jak myślicie?
Moge zawsze kupić jakiś używany gaźnik ale to jest straszna loteria.
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Załóż osprzęt od C3J - wiadomo, że wszystko będzie pasować. Będziesz musiał też dołożyć elektryczną pompę paliwa i grubsze przewody paliwowe.
ODPOWIEDZ