Witam,
Zapewne większość słyszała o takim przedsięwzięciu charytatywnym jakim jakim jest Złombol. W tym roku trasa prowadzi przez: Czechy, Węgry, Słowację, Słowenię, Włochy, Monaco, Francję oraz Hiszpanię.
Mój kolega bierze udział w tej wyprawie Tarpanem . Każdy z teamów zbiera pieniądze na dzieci z domów dziecka min. 1000 zł.
Gorąco zachęcam do wpłat jakiejkolwiek sumy na konto teamu mojego kolegi, darczyńcy mają możliwość ologowania tarpana swoją reklamą bądź czymkolwiek.
Strona organizatora: http://zlombol.pl/pl/
Strona Tarpana: http://atomowytarpan.wordpress.com/
Na stronie organizatora znajdziecie wszystkie niezbędne informacje oraz listę uczestników.
Na stronie "Atomowego Tarpana" potwierdzenie uczestnictwa oraz wszelkie informacje dotyczące jak wpłacać.
GORĄCO POLECAM
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Złombol 2014
Moderator: Moderatorzy
Złombol 2014
Miedziana Góra 2014
I Ślepy slalom
III Na torze
Miedziana Góra 2013
I Ślepy slalom
III Na torze
Miedziana Góra 2012
II Ślepy slalom
I Ślepy slalom
III Na torze
Miedziana Góra 2013
I Ślepy slalom
III Na torze
Miedziana Góra 2012
II Ślepy slalom
-
- Posty: 644
- Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
- Lokalizacja: Poznañ
Taki Perkins miał sporo zalet. Po pierwsze to diesel. Na rope był mały popyt w latach 70-80.
Dodatkowo w latach 80 były kartki na paliwo. Za to beczkę ropy kupowałeś na lewo z SKRu za przysłowiowego litra, bo kierowcy kręcili liczniki a coś z paliwem trzeba było robić. Lepiej sprzedać za litra, niż wylać do rowu Hehe, do dzisiaj pamiętam jak u wuja zawsze stało kilka 200l beczek takiej ropy. Jako jeden z pierwszych posiadał traktor
Po drugie, to spalanie symbolicznych ilości w porównaniu z silnikiem Fiata.
Jako że był to pojazd użytkowy, to zapewne i głośny klekot nie był przeszkodą w drodze na pole. Z resztą akurat silniki Perkinsa w tamtym okresie uchodziły za ciche jak na diesla. Praca takiego C - 360/3P była bardzo ładna.
Dodatkowo w latach 80 były kartki na paliwo. Za to beczkę ropy kupowałeś na lewo z SKRu za przysłowiowego litra, bo kierowcy kręcili liczniki a coś z paliwem trzeba było robić. Lepiej sprzedać za litra, niż wylać do rowu Hehe, do dzisiaj pamiętam jak u wuja zawsze stało kilka 200l beczek takiej ropy. Jako jeden z pierwszych posiadał traktor
Po drugie, to spalanie symbolicznych ilości w porównaniu z silnikiem Fiata.
Jako że był to pojazd użytkowy, to zapewne i głośny klekot nie był przeszkodą w drodze na pole. Z resztą akurat silniki Perkinsa w tamtym okresie uchodziły za ciche jak na diesla. Praca takiego C - 360/3P była bardzo ładna.