Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Problem z ruszaniem

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
krzysiek3452
Posty: 27
Rejestracja: 16 listopada 2013, 18:33
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: krzysiek3452 »

Podobne objawy kiedyś(ale w innym aucie) miałem jak był przytkany wydech lub własnie dolot ;)
Citroen XM 3.0 V6 91'->Alfa Romeo 156 1.9 JTD 01'->Renault Super5 TR 1.4 88'
Obrazek
pzengota
Posty: 51
Rejestracja: 15 maja 2014, 21:48
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: pzengota »

A więc podładowałem akumulator bo już po długim kręceniu był trochę słaby, w między czasie wykręciłem świecę i zauważyłem że były czarne czyli mieszanka jest za bogata ale dla spokoju wyczyściłem ją szczotką drucianą, zrobiłem to z 3 na 4 świecę bo do jednej dojścia nie miałem przez rozdzielacz. Będąc przekonany że nie odpali przekręciłem kluczyk a tu wielkie zaskoczenie, odpalił od ręki, chodził jak szwajcarski zegarek :D Nie wiem na dobrą sprawę co było nie tak bo świecę jakoś specjalnie brudne nie były, widywałem świecę w gorszym stanie a silniki chodził bez problemu. Tak więc ten temat można zamknąć, bo może jak będzie zamknięty to może mój samochód przestanie miewać usterki :P
Dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Profilaktycznie bym jeszcze raz sprawdził świece. Skoro były czarne, to za bogata mieszanka. Samo nie przeszło, będzie dobrze do czasu aż znów nagromadzi się za dużo nagaru.
pzengota
Posty: 51
Rejestracja: 15 maja 2014, 21:48
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: pzengota »

Jeździłem ostatnio sporo, ale jak dziś zjeżdżam z obwodnicy to silnik dostał czkawki, ale przeszło mu, ale za chwilę było coraz gorzej, zatrzymałem się i motor zgasł. Te same objawy co wcześniej. Myślałem że to znów świecę, wykręcam a świece kawowe, czyli raczej dobrze. Odłączyłem środkowy przewód z kopułki, przyłożyłem do masy i zakręciłem: brak iskry, albo tylko chwilowe jej się pojawienie. Tak więc muszę wymienić cewkę a od razu dla profilaktyki to święcę wymienię i przewody WN bo nie wiem kiedy poprzedni właściciel je wymieniał, jeśli w ogóle :D
Czy ktoś może mi poradzić z czego najlepiej było by wziąć cewkę jeśli nie dostanę konkretnie od R5? U mnie cewka jest typu walcowatego, a wszędzie gdzie patrzę po allegro czy innych to cewki są w postaci kostki. Mam silnik 1.1
Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
ODPOWIEDZ