Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Wysoka temperatura wody

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

pzengota
Posty: 51
Rejestracja: 15 maja 2014, 21:48
Lokalizacja: Gdynia

Wysoka temperatura wody

Post autor: pzengota »

Witam
Ostatnio mam problem tego typu że zapala mi się co jakiś czas kontrolka płynu chłodzenia i rzadko kiedy gaśnie, chyba że wyłączę silnik i poczekam godzinę :D Nie wiem co może być powodem częstego zapalania się tej kontrolki, wymieniłem na nówkę chłodnicę, pompę wody, pasek klinowy, włącznik wentylatora. Wentylator jest sprawy i załącza się. Co jeszcze mogę zrobić żeby polepszyć chłodzenie, już nawet mam włączone nagrzewanie w kabinie, a przy tym upale to nie jest specjalnie przyjemne :/ A święcąca ta kontrolka na trasie trochę jednak niepokoi.
Ktoś się spotkał z tym problemem?
Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam :)
vino1986

Post autor: vino1986 »

a uklad odpowietrzony :?:
pzengota
Posty: 51
Rejestracja: 15 maja 2014, 21:48
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: pzengota »

No tak, płyn nowy, a układ wcześniej przepłukany.
Awatar użytkownika
TQT
Posty: 1201
Rejestracja: 20 lutego 2009, 09:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TQT »

A przewody od wody Ci puchną?
dredzioch1
Posty: 644
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: dredzioch1 »

Mi tak się działo jak czujnik się skończył:) Auto się nie przegrzewało tylko czujnik był popsuty. Po wymianie czujnika wszystko wróciło do normy i auto normalnie łykało tysiące km.
pzengota
Posty: 51
Rejestracja: 15 maja 2014, 21:48
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: pzengota »

Przewody jakoś nie puchną, nic zauważyłem. A myślałem że ten czujnik raczej nie ma prawa się zepsuć.
Awatar użytkownika
TQT
Posty: 1201
Rejestracja: 20 lutego 2009, 09:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TQT »

czujnik raczej nie ma prawa się zepsuć
Ma prawo :(

W świetle tego, co opisałeś wcześniej to raczej właśnie on uległ uszkodzeniu.
reader
Posty: 3
Rejestracja: 5 sierpnia 2014, 09:41
Lokalizacja: Inowroc³aw

Post autor: reader »

Dokładnie, co jak co ale ten samochód poza świetną frajdą z jazdy i dłubania przy nim nauczył mnie, że dosłownie wszystko "ma prawo" się zepsuć :D
Gold Five

Jeżdżę Renault 5 i jestem z tego dumny !

http://www.autoparto.pl
dredzioch1
Posty: 644
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: dredzioch1 »

Ciesz się, że nie masz Lagi II 2.2 DCI:). To byś dopiero zobaczył. Ostatnio znowu jakoś bardzo często widzę te badziewia na poboczach na awaryjnych.
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

dredzioch1 pisze:Ciesz się, że nie masz Lagi II 2.2 DCI:). To byś dopiero zobaczył. Ostatnio znowu jakoś bardzo często widzę te badziewia na poboczach na awaryjnych.
Złośliwiec ;)
ODPOWIEDZ