Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Przekładnia GTT a Campus

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

picia
Posty: 58
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:05
Lokalizacja: Kraków

Przekładnia GTT a Campus

Post autor: picia »

Jestem właśnie świeżo po zmianie deski rozdzielczej w piątalu na wersję z GTT i mam problem z założeniem kierownicy. Mianowicie frez na kierownicę wypada w tak dalekim miejscu, że nie da się założyć kierownicy bo się opiera wcześniej o deskę... Przy zmianie deski założyłem tylko ten element przekładni ze stacyjką, czy możliwe że winna jest ta dalsza część?
Awatar użytkownika
kurylek
Posty: 316
Rejestracja: 4 sierpnia 2010, 14:19
Lokalizacja: W³oc³awek/Wawa

Post autor: kurylek »

Ja niedawno zmieniałem campusową deskę na deskę od GTE i wystarczyło zmienić tylko tę część kolumny kierowniczej ze stacyjką ale zauważyłem, że sama kolumna kierownicza w tej części ze stacyjką lekko się przesuwa w obudowie, może podczas transportu się przesunęła.
picia
Posty: 58
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:05
Lokalizacja: Kraków

Post autor: picia »

Tak, przesuwa się. Tylko właśnie nawet jak ją maksymalnie "wyciągnę" (na tyle ile pozwala oczywiście wcięcie na śrubę) to i tak jest za bardzo schowana i kierownica nie wchodzi :/
qbica1988

Post autor: qbica1988 »

ostatnia część czyli ta do której przykreca sie kierownica faktycznie sie troche przesuwa wzdłuż osi ale powinna być tak przesunieta żeby blokada kierownicy normalnie łapała po wyjeciu kluczyka i skreceniu kierownicą. Reszte reguluje sie na kolejnej cześci która trzeba wsunąc albo wyciagnać w zależności w która strone regulujemy odległość kierownicy. Idzie to dosyć ciężko bo jest pasowne żeby nie ruszało się samo podczas jazdy, ale da radę to ogarnąć
picia
Posty: 58
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:05
Lokalizacja: Kraków

Post autor: picia »

Można to regulować na skręconej przekładni czy lepiej po rozkręcać elementy od siebie?
qbica1988

Post autor: qbica1988 »

picia pisze:Można to regulować na skręconej przekładni czy lepiej po rozkręcać elementy od siebie?
lepiej rozkrecic, bo u mnie szlo to dosyc opornie wiec trzeba bylo uzyc imadła i młotka
ODPOWIEDZ