Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Renault 5 Gtl SAGA

Czyli zanim zaczniesz pisać posty...

Moderator: Moderatorzy

osnum
Posty: 2
Rejestracja: 12 września 2014, 13:03
Lokalizacja: Ostróda

Renault 5 Gtl SAGA

Post autor: osnum »

"Witam
Panowie mam zamiar nabyć takie to oto Renault 5
http://www.milanuncios.co...a-136817057.htm
chciałbym żebyście mi coś powiedzieli wiecej na co mam zwrócić uwagę przy oględzinach tego auta.
Informacje od właściciela jest to samochód starszej kobiety jego teściowej wszystkie dokumenty są podobno ideał?

Pozdrawiam Paweł"

Ciąg dalszy juz mojej R5-eczki pierwsze wrażenie pozytywne chłopak tak jak mówił tak było. Oryginał lakier sprzeglo twarde samochód bardZo szanowany jak na tutejsze warunki i kierowców podsumowując udany zakup pierwsze 400km zrobione i prowadzi się marzenie.

Za pięknie by było żeby był taki ideał ale nie mało brakuje:
1.silnik się poci gdZies ale dość po tych 400km wskaźnik oleju opadł jakaś 1/6 wskaźnika a ma 90 stopni no i lubi przymulic ale to tylko świece prawda?
Czy może jakaś inna przyczyna?
2.duzy stuk na przekładni w trakcie jazdy normalnej jest ok ale przy mocniejszym nagłym skrecie koła maja bicie - co z tym fantem zrobić to nie końcówki cos w przekladnia czy regeneracji chce to zrobić tu na miejscu. Żeby ja wymienić jakich operacji trzeba dokonać zdejmować trzeba te sanki?
3. Zawieszenie tylko przód to bym zrobił prZy okazji przekladni
4. Tylna wycieraczka nie chodZi może jakaś blachostka.

Egzemplarz jeżeli chodzi o korozję to ma dwie kropki na podszybiu przy uszczelce.
Garażowany no i nie jezdzony po śniegu.
Napewno zostanie w garażu ale trafi napewno pod młotek nie zapomnę o klubowicZach
Pozdrawiam Paweł

P.s poszukal bym po forum ale w telefonie nie szukanie dziękuje Panowie za pomoc z gory
Awatar użytkownika
TQT
Posty: 1201
Rejestracja: 20 lutego 2009, 09:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TQT »

Witaj :)

Gratulacje z zakupu, ale link się nie otwiera :(

Ad. 1
silnik się poci gdZies
- no to trzeba znaleźć gdzie się poci. Zdalnie Ci nikt tego nie określi :) .
no i lubi przymulic
- mogą być świece, układ zapłonowy lu gaźnik .

Ad. 2
przy mocniejszym nagłym skrecie koła maja bicie
- najprawdopodobniej przeguby na półosiach, a nie przekładnia kierownicza. :)

Ad. 3 Zawieszenie zawsze warto zrobić :)

Ad. 4
Tylna wycieraczka nie chodZi może jakaś blachostka
- masz rację ale trzeba ją znaleźć :)

Powodzenia w reanimacji :)
ODPOWIEDZ