Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Wspomaganie z Clio
Moderator: Moderatorzy
Wspomaganie z Clio
Witam
Zamierzam zakupić zestaw maglownica + elektryczna pompa ale nie jestem pewien czy podejdzie na 100% Orientuje się ktoś - chodzi o maglownicę bo pompę to gdzieś się upcha... Części od Clio pierwszej generacji.
Pozdrawiam
Karol
Zamierzam zakupić zestaw maglownica + elektryczna pompa ale nie jestem pewien czy podejdzie na 100% Orientuje się ktoś - chodzi o maglownicę bo pompę to gdzieś się upcha... Części od Clio pierwszej generacji.
Pozdrawiam
Karol
Dzięki za odpowiedź, dobrze rozumiem, że jeżeli odkręcę końcówki i drążki z tego magla co mam teraz w piątce i przełożę do gołego magla ze wspomaganiem od Clio to mam cały komplet pasujący elegancko do Renault 5 (oczywiście sprawę pompy i elektryki pomijam bo wiadomo, że to trzeba od zera robić)?
I pytanie z innej beczki - czy demontaż i montaż magla to dużo roboty czy trzeba wykręcać kolumnę od środka i ruszać sanki żeby wszystko porozpinać? Pytam bo nie wiem czy uda się to zrobić w kilka godzin...
I pytanie z innej beczki - czy demontaż i montaż magla to dużo roboty czy trzeba wykręcać kolumnę od środka i ruszać sanki żeby wszystko porozpinać? Pytam bo nie wiem czy uda się to zrobić w kilka godzin...
Kolumna się chowa tzn jedna część wchodzi w drugą, tylko trzeba trochę siły użyć.
Maglownice wymienisz, aczkolwiek pewnie trochę k... poleci. Problem jaki możesz napotkać to niezgodność łącznika magla z kolumną kierowniczą bo były i na wieloklin i na kwadrat. Najpierw to sprawdź i ewentualnie skombinuj odpowiednią część kolumny.
Co do przełożenia drążków to tak prosto nie będzie. W oryginalnych maglach drążki są przykręcane z udziałem takiej specjalnej podkładki blaszanej z zapadkami mającej zapobiegać odkręcaniu.
Przy odkręcaniu drążków trzeba naprawdę użyć dużo siły (przedłużka na kluczu wskazana) aby połamać zapadki tej podkładki i odkręcić.
W nowszych ( może masz to w maglu od Clio) nie było już tej podkładki tylko klej - łatwiej puszcza.
Sugerował bym raczej kupienie nowych drążków, bo zapewne te co masz mają już luzy. Jeśli zdecydujesz się na te co masz, to musisz kupić te podkładki.
Co do podłączenia elektrycznego to znajdź coś co ma prąd po uruchomieniu silnika a nie po zapłonie i podłącz pod to przekaźnik do pompy. Kable też daj grube, bo sporo prądu pobiera.
Oryginalnie takie pompy występowały w R5 - najczęściej przy 1.6D gdzie nie było miejsca na standardową przy silniku. Mocowanie było wspornikiem do skrzyni biegów od góry.
Maglownice wymienisz, aczkolwiek pewnie trochę k... poleci. Problem jaki możesz napotkać to niezgodność łącznika magla z kolumną kierowniczą bo były i na wieloklin i na kwadrat. Najpierw to sprawdź i ewentualnie skombinuj odpowiednią część kolumny.
Co do przełożenia drążków to tak prosto nie będzie. W oryginalnych maglach drążki są przykręcane z udziałem takiej specjalnej podkładki blaszanej z zapadkami mającej zapobiegać odkręcaniu.
Przy odkręcaniu drążków trzeba naprawdę użyć dużo siły (przedłużka na kluczu wskazana) aby połamać zapadki tej podkładki i odkręcić.
W nowszych ( może masz to w maglu od Clio) nie było już tej podkładki tylko klej - łatwiej puszcza.
Sugerował bym raczej kupienie nowych drążków, bo zapewne te co masz mają już luzy. Jeśli zdecydujesz się na te co masz, to musisz kupić te podkładki.
Co do podłączenia elektrycznego to znajdź coś co ma prąd po uruchomieniu silnika a nie po zapłonie i podłącz pod to przekaźnik do pompy. Kable też daj grube, bo sporo prądu pobiera.
Oryginalnie takie pompy występowały w R5 - najczęściej przy 1.6D gdzie nie było miejsca na standardową przy silniku. Mocowanie było wspornikiem do skrzyni biegów od góry.
Listwa jest dokładnie taka sama jak wspomaganie w R5. Różnica jest tylko w drążkach i końcówkach.
Porównywałem obydwie.
Tu foty z GTXa
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... abb8b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 46969.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 581e6.html
Porównywałem obydwie.
Tu foty z GTXa
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... abb8b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 46969.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 581e6.html