Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

kolektor ssący alpine turbo

Dział poświęcony tylko Renault 5 GT Turbo.

Moderator: Moderatorzy

cinoslaw
Posty: 12
Rejestracja: 1 maja 2014, 18:21
Lokalizacja: Brodnica

kolektor ssący alpine turbo

Post autor: cinoslaw »

Witam serdecznie
Czy ktoś z was koledzy orientuje się czy do głowicy w alpine turbo podchodzi jakiś kolektor ssący z wtryskiem od np.volvo440 bądź jakiegoś saaba?...
no i jeśli ktoś zakładał wtrysk do owego samochodziku będę bardzo wdzięczny o kontakt i wszelkie sugestie, bo mam tam jakiś plan działania w tym kierunku, ale wszystkie pomoce z waszej strony są na miarę złota.
Aha i przepraszam jeśli rozpoczełem temat nie w tym dziale.
jeśli jesteście ciekawi mojej 5 to mogę za jakiś czas dodać jakieś fotki. z góry serdecznie Wam dziękuję . pozdrawiam serdecznie.
RYCHO35
Posty: 1052
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

Najpierw powinieneś się przedstawić w odpowiednim dziale
. Swoje auto też możesz przedstawić, jak najbardziej, myśle że kazdy jest ciekaw co ma ktoś nowy na forum a tymbardziej jeśli to "babcia"bo tych tu jak na lekarstwo.
Co do kolektora to myślę że trudno będzie coś dopasować bo alpine robiło swoje do konkretnego modelu i nawet z innej piątki nie podpasujesz. Musiałbyś kupić z r5 turbo (ten z silnikiem z tyłu) bo one były na wtrysku ale cena może być dość wysoka.
Widziałem kiedyć gdzieś na necie alpine na wtrysku wielopunktowym ale to był przerobiony alpinowski kolektor.
cinoslaw
Posty: 12
Rejestracja: 1 maja 2014, 18:21
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: cinoslaw »

ok to wiem. w takim razie zrobie pewnie cały nowy kolektor , bądź przerobie orginał pod warunkiem ze zdobęde drugi bo musi pozostać szybka mozliwosc powrotu na orinał. dalej bede czekał na wszelkie sugestie.
i oczywiscie wskocze gdzies sie przedstawic bo dostane po garbie.
RYCHO35
Posty: 1052
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

jest jeszcze możliwość zastosowania pojedynczego wtrysku, są takie które pasują na ori kolektor ale niestey nie pamiętam od czego (polonez?), ale to chyba nie ma większego sensu , choć można by wtedy dołożyć inercooler i kto wie..... :mysli:
cinoslaw
Posty: 12
Rejestracja: 1 maja 2014, 18:21
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: cinoslaw »

zgadza się monowtrysk nie ma sensu:/
ODPOWIEDZ