Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Oferta z allegro

Wrzucamy tutaj auta znalezione w sieci, multimedia, ogloszenia, aukcje itp...

Moderator: Moderatorzy

krzysiek__m
Posty: 10
Rejestracja: 17 września 2014, 20:21
Lokalizacja: Gdañsk

Oferta z allegro

Post autor: krzysiek__m »

Witam,
Co myślicie o tej ofercie?

Moje spostrzeżenia. Atrapa chłodnicy nieoryginalna i przerobiony zderzak tylni. Kierownica nieoryginalna, gałka zmiany biegów również. Nie zgadza się też rocznikowo z fazą 2.

http://allegro.pl/renault-5-gt-turbo-115km-super-5-r5-i4901354162.html
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Wszystko co napisałeś się zgadza. Jak jesteś zainteresowany autem to najlepiej obejrzeć i ocenić na żywo.
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

Ciekawe czy cieknie z koła pasowego i z uszczelniacza na wale?
krzysiek__m
Posty: 10
Rejestracja: 17 września 2014, 20:21
Lokalizacja: Gdañsk

Post autor: krzysiek__m »

Wstępnie samochód obejrzałem. Jeździ do przodu i do tyłu :) Na nadwoziu ślady korozji, nie znam się na tyle, żeby ocenić zakres i koszt naprawy. Sprzedający wspominał też o korozji podwozia w okolicach fotela pasażera. Buja się lekko fotel kierowcy, brakuje tapicerki na pokrywie bagażnika. Błotniki od strony komory silnika zamalowane czymś czarnym. Turbo wg obserwacji wskaźnika i przyśpieszenia raczej pracowało prawidłowo. Podejrzanych dźwięków z silnika nie udało mi się usłyszeć. Obejrzałem bez nastawienia na natychmiastowy zakup i niestety ze względu na czas i porę nie przyjrzałem się dokładniej. Cały czas chodzi mi ten samochód po głowie, ale nie mam odniesienia czego można oczekiwać za tę cenę.
Przed zakupem musiałbym auto sprawdzić dokładniej.
Jakie są główne i kosztowne w usunięciu przypadłości GT Turbo na które warto zwrócić uwagę przy zakupie?
Awatar użytkownika
TQT
Posty: 1201
Rejestracja: 20 lutego 2009, 09:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TQT »

Jakie są główne i kosztowne w usunięciu przypadłości GT Turbo na które warto zwrócić uwagę przy zakupie
Korozja, Rdza, Ruda czy jakbyś jej tam nie nazwał - to jest przy ewentualnym remoncie czy innym doprowadzaniem do stanu fabrycznego największy problem. Z resztą można sobie poradzić.
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

No, ale cena z kosmosu! Robić się nie chce, łatwiej wystawić na sprzedaż padlinę niczym ten mercedes z filmu Barei i czekać na jakiegoś biedaka. Nie mówię, że to auto nie jest warte kupna, żeby była jasność!
krzysiek__m
Posty: 10
Rejestracja: 17 września 2014, 20:21
Lokalizacja: Gdañsk

Post autor: krzysiek__m »

Cena w porównaniu do tych, które widziałem w ogłoszeniach zagranicznych jest jedną z niższych.
Będę raczej szukał dalej. Może gdzieś na zachodzie. Ktoś z forumowiczów chwalił się jakiś czas temu autem z Barcelony, ale ceną na forum nie chciał się pochwalić :)
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

krzysiek__m pisze:Ktoś z forumowiczów chwalił się jakiś czas temu autem z Barcelony, ale ceną na forum nie chciał się pochwalić :)
Wydaje mi się że widziałem ją w ogłoszeniach na którymś z portali. Poszukaj.
Awatar użytkownika
MIKUZZ
Posty: 216
Rejestracja: 9 stycznia 2011, 01:47
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Post autor: MIKUZZ »

krzysiek__m
Posty: 10
Rejestracja: 17 września 2014, 20:21
Lokalizacja: Gdañsk

Post autor: krzysiek__m »

Tę też oglądałem.
Przede wszystkim w 1981 roku nie robili aut w tej budzie, więc z papierami coś poważnie nie tak. Właściciel twierdzi, że pomyłka w niemieckim urzędzie :)
Po drugie spodziewałem się lepszej jakości renowacji.
Po trzecie jak akurat miałem czas obejrzeć, to nie chciał uruchomić się silnik (jakby problem z rozrusznikiem) :)
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Szkoda że nie spisałeś VIN'u. Wszystko byłoby wiadome.
krzysiek__m
Posty: 10
Rejestracja: 17 września 2014, 20:21
Lokalizacja: Gdañsk

Post autor: krzysiek__m »

Mam obydwa VINy :)
VF1122700B0070873 (srebrna)
VF1C40505G0508821 (żółta)

Co ciekawe, znalazłem gdzieś w necie informacje, że we Francji faza druga pojawiła się w 1986 roku. Mogło by to wskazywać, że żółta nie miała nic kombinowane, bo VIN wg mnie jest od GT Turbo.
Nie znalazłem niestety w necie nic do rozkodowania VIN na wyposażenie itp. Istnieje coś takiego?
Srebrna ma szyby na korbkę. Niby elektryczne do fazy 1 były opcjonalne, ale w Internecie nie udało mi się znaleźć zdjęć z takiej wersji.
Ostatnio zmieniony 25 stycznia 2015, 08:48 przez krzysiek__m, łącznie zmieniany 1 raz.
RYCHO35
Posty: 1052
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

VF11227.... wskazuje na to że to win "babci"
VF1C405.... GTT
krzysiek__m pisze: że we Francji faza druga pojawiła się w 1996 roku.
..z tego co kojarze to w '91 r był już koniec prod r5 we francji :mysli:

[ Dodano: 25 Styczeń 2015, 00:21 ]
krzysiek__m pisze:Przede wszystkim w 1981 roku nie robili aut w tej budzie, więc z papierami coś poważnie nie tak.
ja widziałem taką też srebrną 1108 cm3 i zarejestrowaną jako r5 alpine :lol: , a gościu się dziwił że mu części nie pasują, tłumaczyłem że coś nie tak ale nie dał się przekonać i znajomemu ciągle części zwracał że niby nie te mu sprowadza :lol:
To trza mieć zryty beret :uoee:
krzysiek__m
Posty: 10
Rejestracja: 17 września 2014, 20:21
Lokalizacja: Gdañsk

Post autor: krzysiek__m »

Faktycznie, chodzilo mi o 1986 :) poprawiłem :)
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Co do srebrnej - zdecydowanie numery przebite. Wskazują na babcię jak poprzednicy mówili.

Druga faza weszła w połowie 87 roku.
Niestety baza danych Renault dotycząca starych samochodów jest bardzo uboga i po nr VIN możemy sprawdzić że nr VF1C40505G0508821 oznacza: "Nie znaleziono żadnego samochodu." :lol:
ODPOWIEDZ