Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Swap 1.4 Turbo Co sądzicie?

W tym temacie znajdziemy wszelkie informacje potrzebne przy przekładaniu silnika

Moderator: Moderatorzy

abdank
Posty: 26
Rejestracja: 8 lutego 2015, 17:30
Lokalizacja: Warszawa

Swap 1.4 Turbo Co sądzicie?

Post autor: abdank »

Takie coś pojawiło się w sieci... Pomijając cenę, która jest z kosmosu, nie bardzo wiem czy już na pierwszy rzut oka wygląda to źle, czy jednak się przejechać i zobaczyć?

http://olx.pl/oferta/silnik-1-4-turbo-r ... 018ca4f14b
Awatar użytkownika
TQT
Posty: 1201
Rejestracja: 20 lutego 2009, 09:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TQT »

Nawet, jak pojedziesz i zobaczysz, to ewentualny zakup jest kupowaniem kota w worku. Może się okazać, że silnik i cała reszta jest całkiem sensowna ale może być i całkiem inaczej.
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Loteria. Jest razem ze skrzynią to może ma i rozrusznik. Weź miernik ciśnienia i pomierz co wychodzi na cylindrach. To chyba jedyna sensowna metoda aby przynajmniej ograniczyć możliwość kupienia ewentualnej padliny.
abdank
Posty: 26
Rejestracja: 8 lutego 2015, 17:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: abdank »

za to na forum pojawiła się oferta silnika 1.7 turbo B18FT razem z budą campusa... Czy swap takiego silnika do R5 ma jakiś sens?
Awatar użytkownika
TQT
Posty: 1201
Rejestracja: 20 lutego 2009, 09:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TQT »

Sensu zawsze można się doszukać. Tylko, że projekt zdaje się nie jest dokończony, a samo się nie poskłada. Poszukaj na forum, "jeden z naszych" już ma ten silnik w samochodzie :)
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Moim prywatnym zdaniem, B18FT to najlepsze co może spotkać R5. Brak tego koszmarnego gaźnika, 1.7 samo w sobie ładnie się zbiera, bo nie brakuje pojemności, a turbo robi z niego małego szatana. B18FT to bardzo udana konstrukcja i z potencjałem na łatwe i tanie modyfikacje.

Co do tego niedokończonego projektu, to oglądałem go osobiście i jest mniej różowo niż opisuje to właściciel, ale jeśli cena będzie odpowiednia to można zaryzykować i kupić całą jednostkę napędową ze skrzynią i przyległościami.
abdank
Posty: 26
Rejestracja: 8 lutego 2015, 17:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: abdank »

Wiem, że brak intercoolera.... Co jeszcze stwierdziłeś jak byleś na miejscu? Jak skrzynia?
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Silnika nie odpalaliśmy, chciałem tylko ogólnie zobaczyć czy warto dalej się tematem interesować. Skrzynia była z Volvo. Jeżeli silnik odpali i będzie ładnie pracował oraz miał w normie ciśnienie na cylindrach to można się skusić za odpowiednie pieniądze. Całość widać że długo stała pod chmurką. Może i było przykryte, ale jest ruda na metalowych elementach i wykwity na amelinium.
Jeszcze raz - można wziąć, ale po odpaleniu i sprawdzeniu, oraz za rozsądne pieniądze.
ODPOWIEDZ