Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

1.4 weber problem z obrotami na ciepłym silniku

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
wiko96
Posty: 33
Rejestracja: 21 marca 2014, 23:59
Lokalizacja: Kielce

1.4 weber problem z obrotami na ciepłym silniku

Post autor: wiko96 »

Mam problem z obrotami R5, kiedy silnik się rozgrzeje. Obroty delikatnie sie podwyzszają, spokojnie mogę jechać jednym tempem np. na dwójce nie dodając gazu. Kiedy chwilę postoi, załącza się wentylator i wtedy obroty spadają do normalnych dla jałowego biegu. Tyle że wentylator pochodzi max 10 sek i znów ten sam problem zaraz jak się wyłączy. Drugi problem to taki, że czuję benzynę kiedy wysiadam z auta. Spalanie też ma spore. Jakaś diagnoza? ;)
RYCHO35
Posty: 1052
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

skoro czujesz benzyne to sprawdź czy gdzieś nie ma wycieku, ewentualnie może ssanie sie zacina i wzbogaca to mieszanke albo poprostu gaźnik do przeglądu i regulacji( poziom paliwa w komorze, skład mieszanki, ustawienia przepustnic względem otworów w gardzieli, zaworek iglicowy, sprawność układu odpowietrzania zewnętrznego i wewnętrznego w gaźniku i pewnie wiele innych)
Awatar użytkownika
wiko96
Posty: 33
Rejestracja: 21 marca 2014, 23:59
Lokalizacja: Kielce

Post autor: wiko96 »

http://1drv.ms/1GORzxc
Tutaj na filmiku widać problem. Tak jakby było za mało powietrza. Spada na małe obroty kiedy działa wentylator, ew. dmuchnę w rurę :P Nie muszę jakoś mocno, wystarczy troszke i już spada na normalne obroty. Wie ktoś jak ten problem rozwiązać? Odpada dmucanie w rurę na każdym skrzyżowaniu :P
RYCHO35
Posty: 1052
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

na odległość to trochę trudno zdiagnozować bo przyczyn może być kilka:
-np poprostu rozregulowany gaźnik
- źle ustawiony poziom paliwa w komorze pływakowej i paliwo dostaje się do gaźnika poprzez rurke odpowietrzania wewnętrznego
- źle wyregulowany układ odpowietrzania zewnętrznego
- problem z klapką ssania
- nieszczelne wężyki podciśnieniowe np do modułu zapłonowego (często w tych wężykach są specjalnie dobierane zwężki)
- problem z zaworem hamowania silnikiem (nie wiem czy masz bo nie napisałeś jaki to typ gaźnika)
- źle ustawiona jedna lub obydwie przepustnice i odsłaniają otwory przejściowe w gardzieli
- a może jeszcze wiele innych przyczyn.
Trochę więcej podaj szczegułów- typ gaźnika, modułu zapłonowego, czy ma egr, czy są inne objawy np : zbyt duże spalanie, trudny rozruch na zimno lub ciepło, czy kopci, czy zapala bez ssania na zimnym
I zrób jeszcze jedną próbę: zdejmij obudowe filtra powietrza i zaobserwuj czy występują takie same objawy
Awatar użytkownika
wiko96
Posty: 33
Rejestracja: 21 marca 2014, 23:59
Lokalizacja: Kielce

Post autor: wiko96 »

Dzięki bardzo, sprawdzę to :)
ODPOWIEDZ