Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Homologacja FIA

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

tomm

Post autor: tomm »

Oficjalna książka homologacji FIA, jest niezbędna w orginale aby przejść badanie kontrolne 1 w każdym rajdzie. Więc trzeba ją zamówić w PZMocie, na ich stronie www.pzm.pl w dziale sport samochodowy jest instrukcja jak to zrobić i linki do stron FIA z numerami homologacji. Koszt 200 zł. Do Clio też jest kilka homologacji. Ja zamówiłem do GTT gr A, z wszystkimi późniejszymi dodatkami (kolejne modyfikacje aż do 1991, w sumie 15 modyfikacji od 1985 r). Jak przyślą do mogę się podzielić. Co tam będzie- po francusku oczwiście - wszytko co można zrobić z tym autem aby spełniał wymogi FIA, zarówno w silniku, zawieszeniu jak i karoserii. Dla kogoś kto myśli o rajdach lub wyścigach górskich (klasa historyczna w mistrzostwach polski) jest to niezbędne, dla tych którzy chcą zrobić mocne, fajne auto dla siebie - raczej rzecz bezużyteczna - zawiera za dużo restrykcji.


apropo - nawet nie zdawałem sobie sprawy ile dziwacznych renówek firma homolgowała do rajdów - na liście nieaktualnych (historycznych) homolgacji
clio-energy

Post autor: clio-energy »

greg205 ma taka ksiązke do clio I
Awatar użytkownika
nikos
Posty: 438
Rejestracja: 6 lutego 2010, 12:29
Lokalizacja: kielce

Post autor: nikos »

GTT pisze:Kabar właśnie mi przesłął myślę że nie bedzie miał nic przeciwko temu że go wrzuce tutaj i kto będzie potrzebował to ściągnie http://www.vangelion.pl/r5.zip

nie dziala ;/
GTT

Post autor: GTT »

no to nie wiem co jest pewnie zostalo usuniete z serwera, Dziki clio energy musze nawinac do grega205
Arti

Post autor: Arti »

ja też mam :)
ale na papierze A i N grupa
GTT

Post autor: GTT »

do clio czy do r5? a ile bys chcial jak bys skserowal i wyslal mi?
Arti

Post autor: Arti »

do clio na papierze
daj mi adres na pw i posyłam
GTT

Post autor: GTT »

Juz napisałem na pw wielkie dzieki
GTT

Post autor: GTT »

Wielkie dzieki Arti homologacja do clio doszla teraz napisz ile mam ci kasy wyslac za nia bo sie troche nakserowales noi koszty przesylki tez poniosles.
Arti

Post autor: Arti »

wluzuj
może kiedyś ja będę potrzebował pomocy ;-)
a koszty przesyłki możemy sobie darować...
GTT

Post autor: GTT »

No to wielkie dzeki jak bedziesz cos potrzebowal a ja to bede mial wal smialo. I jeszcze raz dzieki wielki :mrgreen:
losiek

Post autor: losiek »

Witam,

czy ktoś mógłby podesłać mi tą paczkę homologacji? Byłbym bardzo bardzo wdzięczny. Konkretnie to potrzebuje jakiegoś schematu żeby na jego podstawie zrobić ręczny hydrauliczny i żeby sędziowie puścili na BK przed KJS :)
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

sa na moim chomiku


http://chomikuj.pl/wasq172


manuel_de_reparationC405coupe.pdf
Preparation groupe N.pdf
Catalogue_GrA_GTT.pdf
losiek

Post autor: losiek »

Niestety nie znalazlem tam homologacji a jedynie katalogi i instrukcje. Czy ktoś posiada homologacje FIA np. grupy A dla renault 5?
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Renault 5 było w grupie N.

Renault 11 było robione w grupie A.
ODPOWIEDZ