Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Składak a żółte blachy?

O wszystkim i o niczym...

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
cyklista
Posty: 350
Rejestracja: 4 lutego 2010, 19:36
Lokalizacja: £ ó d ¼

Post autor: cyklista »

Tak marginesie jest dwu rodzaj pojazdów zabytkowych co ma żółte blachy i drugi co ma normalne blachy
skoro masz żółte tablice to jest dwóch właścicieli twojego Auta ;) i nie możesz sobie w nim nic zmieniać bez zgody konserwatora zabytku ( po drugim właścicielem jest Państwo )
a jak nasz Historyczny to tylko ty jesteś panem auta .

:zalamka: jeszcze jedno na żółte blachy pojazd musi być oryginał a nie składak ....
dredzioch1
Posty: 644
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: dredzioch1 »

skoro masz żółte tablice to jest dwóch właścicieli twojego Auta ;) i nie możesz sobie w nim nic zmieniać bez zgody konserwatora zabytku ( po drugim właścicielem jest Państwo )
Goowno prawda. W zasadzie możesz robić co chcesz. Ile masz/miałeś aut na żółtych blachach?? Miałeś jakiekolwiek doświadczenia z konserwatorem i przepisami?
Jak chcesz to możesz nawet wykreślić się z ewidencji zabytków i przerejestrować z żółtych na białe.

Można również wyjeżdżać za granicę bez informowania kogokolwiek etc. A legendy odnośnie żółtych blach tworzą osoby które takowych nigdy nie miały. Po kraszu, jak nie ma sensu naprawiać to można auto na żółtych zezłomować etc.
Awatar użytkownika
cyklista
Posty: 350
Rejestracja: 4 lutego 2010, 19:36
Lokalizacja: £ ó d ¼

Post autor: cyklista »

miałem pojazd na żółtych tablicach (zabytkowy )i go skasowałem po miałem dosyć konserwatora nawet niemożna było zmienić lakieru a nie mówiąc o zamianie części i innych podzespołach tylko masz ułatwienie w ubezpieczeniu po możesz sobie wykupywać OC nawet na kilka dni i możesz dostać kasę na konserwację pojazdu jak dobrze żyjesz z biurokratami i nie będą Ci utrudniać życia :[ w załatwianiu .

chyba ze masz pojazd rejestrowany jako -( historyczny ) to możesz robić wszystko
dredzioch1
Posty: 644
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: dredzioch1 »

O jakiej zmianie części mówisz? Bo nie rozumiem....
To jasne, że gazu nie wstawiasz, silnik PB nie zmieniasz na ON etc. Ale tego nie konsultujesz z konserwatorem tylko po prostu to jest zabytek i takich rzeczy nie robisz, bo to jest głupie. A kolor to akurat możesz sobie zmienić chyba, że konserwator jest idiotą.
Chociaż ja akurat na miejscu konserwatora ładowałbym za to kary. Powinien być fabryczny i koniec.

A OC to najmniej na 30 dni.

[ Dodano: 19 Czerwiec 2015, 11:44 ]
"chyba ze masz pojazd rejestrowany jako -( historyczny ) to możesz robić wszystko"

Nie ma czegoś takiego jak rejestracja na historyczny. Historyczny to jest opinia rzeczoznawcy. Nic nie ma do WK i rejestracji auta.
ODPOWIEDZ