Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Demontaż deski rozdzielczej

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

Tadek
Posty: 5
Rejestracja: 28 października 2010, 19:47
Lokalizacja: Warszawa/Ostro³êka

Demontaż deski rozdzielczej

Post autor: Tadek »

Mam problem z demontażem takiej deski rozdzielczej:
Obrazek
Odkręciłem tunel środkowy, odpiąłem przewody przycisków, odpiąłem linki nagrzewnicy, wyciągnąłem kolumnę kierowniczą i kierownicę, natomiast nie mogę poradzić sobie z wyciągnięciem licznika. Podejrzewam że deska jest przykręcona do ściany grodziowej w miejscu podobnym jak w R19 z tym, że tam dostęp i widoczność jest lepsza. Jak wyciągnąć licznik i gdzie jeszcze znajdują się mocowania deski tak aby niczego nie uszkodzić?
Dzięki za pomoc :)
Krzysiek92
Posty: 178
Rejestracja: 25 listopada 2010, 13:10
Lokalizacja: Wsola

Post autor: Krzysiek92 »

Wyciągnij daszek nad licznikiem, stuknij ręką po rogach powinien wyskoczyć , później masz 2 wkręty i licznik wysuwasz w górę, odczepiasz kabelki z tyłu i linkę od prędkościomierza. Deska ma po bokach dwa zatrzaski, pod popielniczką masz śrubki, sama deska mocowana jest na spinki w górnej części czyli po mału i do góry. Pozdrawiam
Tadek
Posty: 5
Rejestracja: 28 października 2010, 19:47
Lokalizacja: Warszawa/Ostro³êka

Post autor: Tadek »

Dzięki za pomoc. O zatrzaskach z boku wiem, śrubkach w popielniczce też. Nie mogłem dojść zupełnie w jaki sposób wyciągnąć licznik tak aby niczego nie połamać. Spróbuję zdjąć daszek, odepnę licznik i wtedy powinno pójść gładko.
ODPOWIEDZ