Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Różnice między PH1 a PH2 R5 Turbo

Dział poświęcony tylko Renault 5 GT Turbo.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

serrwieprzu pisze:znaczy to coś w którym idzie przewód paliwowy ...

i czasami konczy sie tak

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9qxYg1eQhMo[/youtube]
amer
Posty: 2
Rejestracja: 11 września 2015, 20:32
Lokalizacja: nowy s±cz

Post autor: amer »

proszę skorygować moją wiedzę odnośnie różnic w przednim zawieszeniu między ph. 1 a 2.
w fazie 1 amortyzatory miały otwory mocujące do zwrotnicy równoległe do osi amortyzatora natomiast górne mocowanie kolumny do kielicha miało otwór centralnie na środku.

w fazie 2 otwory mocujące amortyzator do zwrotnicy skośne (nierównoległe do osi ) zaś talerzyki mocowania do nadwozie z otworem nie na środku (asymetrycznym)

czy zwrotnice też były różne?
Awatar użytkownika
Hawi
Posty: 1031
Rejestracja: 7 lutego 2010, 16:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hawi »

TAK, górne mocowanie zwrotnicy było skośne... czasami w 1,1 były właśnie skośne zwrotnice...

Ogólnie zawias GTT PH1 oraz GTE to samo - GTT PH2 skośne...
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Małe sprostowanie.
Zwrotnice są takie jak przy prostym mocowaniu. To amortyzator ma mocowanie skośne ale z rozstawem śrub pod proste mocowanie. No i na górze jest oczywiście inne.
Osobiście uważam, że przednie zawieszenie w Ph2 jest nieco lepsze.
Awatar użytkownika
Hawi
Posty: 1031
Rejestracja: 7 lutego 2010, 16:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hawi »

No i wszystko jasne...mogłem pomieszać ;)

Są większe i mądrzejsze ode mnie głowy na tym forum ;)
amer
Posty: 2
Rejestracja: 11 września 2015, 20:32
Lokalizacja: nowy s±cz

Post autor: amer »

no właśnie
bezskutecznie poszukuję górnego mocowania amortyzatora ph. II do nadwozia(takie tłoczone talerzyki z przesuniętym otworem na amortyzator i dwoma otworami na śruby mocujące do nadwozia)
może ktokolwiek widział ,ktokolwiek wie.
Awatar użytkownika
TQT
Posty: 1201
Rejestracja: 20 lutego 2009, 09:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TQT »

To daj ogłoszenie w dziale - Kupię :)
ODPOWIEDZ