Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Maglownica Renault 5 Baccara 91r

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

Lord
Posty: 6
Rejestracja: 3 czerwca 2012, 20:08
Lokalizacja: Warszawa

Maglownica Renault 5 Baccara 91r

Post autor: Lord »

Witam serdecznie,

Przejrzałem dział techniczny i niestety nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie, jeśli były to przepraszam.

Otóż wymieniona w temacie maglownica w mojej R5 nadaję się do wymiany (prawie rok temu była regenerowana i niestety nie wytrzymała już presji czasu)

Czy jest możliwość dostania gdzieś maglownicy ze wspomaganiem do R5 czy to raczej jest jakiś biały kruk, ewentualnie czy maglownice z innych modeli (Clio I/R19 lub też doszły mnie słuchy, że z któregoś starego Espace) podpasują ?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Oryginalna to wielka rzadkosc.
Pasuje na pewno od Clio I tylko drazki i koncowki trzeba wymienic. Niektorzy jednak twierdza ze nie ma nawet koniecznosci wymiany.
carmaker

Post autor: carmaker »

problemem może być wyjście na kolumne kierownicy bo bynajmniej ja we wszystkich 3 r5 miałem na wieloklin a z clio jest na czterokąt i dalej niewiem co trzeba wymienić żeby to zamontować?
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

w R5 było zarówno "na kwadrat" jak i na wielowypust. Nie wiem od czego to zależało bo ten sam rocznik potrafił mieć różne mocowania. Ja dla odmiany w większości miałem na "kwadrat" - równowaga w przyrodzie musi być :)
A co do montażu to po prostu trzeba mieć odpowiednią dolną część kolumny kierowniczej - pasują zamiennie.
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

carmaker pisze:problemem może być wyjście na kolumne kierownicy bo bynajmniej ja we wszystkich 3 r5 miałem na wieloklin a z clio jest na czterokąt i dalej niewiem co trzeba wymienić żeby to zamontować?
U mojego brackiego w clio magiel był na wieloklinie . Pamiętam bo niedawno spawałem mu do uchwytu ze względu na luz i było to rozwiązanie czasowe do dojazdu na szrot :)
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
qbica1988

Post autor: qbica1988 »

tommies pisze:w R5 było zarówno "na kwadrat" jak i na wielowypust. Nie wiem od czego to zależało bo ten sam rocznik potrafił mieć różne mocowania. Ja dla odmiany w większości miałem na "kwadrat" - równowaga w przyrodzie musi być :)
A co do montażu to po prostu trzeba mieć odpowiednią dolną część kolumny kierowniczej - pasują zamiennie.
Ja miałem w campusie "kwadrat" a w GTE i TLce wieloklin
RYCHO35
Posty: 1052
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

łosz ku..wa. Ta se znów reklamy robi!!!
ODPOWIEDZ