Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Pompa paliwa 1.4 mono

Wszystko co związane z elektryką i elektroniką w Renault 5.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Gazoo
Posty: 10
Rejestracja: 2 czerwca 2016, 17:23
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Gazoo »

Z góry przepraszam za odświeżenie tematu.

Przeszukuję forum drugi dzień ale nie mogę znaleźć odpowiedzi. Mam rozebranego Campusa, składam go spowrotem ale mam problem z pompą paliwa.

Po przekręceniu kluczyka się nie załącza. Jest napięcie na białej kostce na słupku prawym, ale ginie po podłączeniu wtyczki wiązki idącej na pompe. Prześledziłem kable - czarny (masa) idzie na stronę kierowcy w nogi, a jasny róż (biały) w kostkę w zegarach.

Jak to powinno być w oryginale? Ma ktoś jakiś schemat? Czy napięcie na pompe powinno iść z przekaźnika przez zegary jakoś? Coś mi tu śmierdzi. Pomóżcie.
dredzioch1
Posty: 644
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: dredzioch1 »

Skoro śmierdzi t pewnie coś się zjarało:)

Przekaźnik pompy paliwa sprawdź. Jest za schowkiem.
Awatar użytkownika
Gazoo
Posty: 10
Rejestracja: 2 czerwca 2016, 17:23
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Gazoo »

Naprawione. Okazało się, że poprzednio źle sprawdziłem piny w kostce. Problemem był brak przewodu do pompy we wiązce nowej deski - brak połączenia między słupkiem a kostką na nagrzewnicy. Kabel dołożony, wszystko śmiga.
ODPOWIEDZ