Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Wolne obroty - problem

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

jack
Posty: 60
Rejestracja: 28 lutego 2016, 21:22
Lokalizacja: Strzy¿ów

Wolne obroty - problem

Post autor: jack »

Cześć. Wczoraj gdy stałem przed światłami moja renóweczka nagle zgasła. Szybko odpaliłem, wcisnąłem gaz i ruszyłem żeby nie blokować skrzyżowania. Na następnych powtórzyło się to samo. Auto straciło wolne obroty, poza tym jeździ normalnie. Jest to uciążliwe bo gaśnie praktycznie na każdym skrzyżowaniu. Ktoś ma jakieś pomysły co mogło się stać? Zaglądałem do gaźnika ale nie bardzo wiem co i jak regulować.
Awatar użytkownika
kurylek
Posty: 316
Rejestracja: 4 sierpnia 2010, 14:19
Lokalizacja: W³oc³awek/Wawa

Post autor: kurylek »

Ja bym zaczął od ustawienia zapłonu, dużo regulacji gazu przeszedłęm zanim zorientowałem sie że to zapłon
jack
Posty: 60
Rejestracja: 28 lutego 2016, 21:22
Lokalizacja: Strzy¿ów

Post autor: jack »

Przegląd układu zapłonowego zrobiłem jakieś dwa tygodnie, bo strasznie przerywał i strzelał z tłumika. Dostał nowy przerywacz, palec, kopułke, przewody, świece. Wyregulowana przerwa przerywacza i kąt wyprzedzania zapłonu. Po tym zabiegu całkowicie inaczej się jeździ tak że to raczej nie zapłon.
RYCHO35
Posty: 1052
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

Ja bym zaczął od przedmuchania dyszy wolnych obrotów.
jack
Posty: 60
Rejestracja: 28 lutego 2016, 21:22
Lokalizacja: Strzy¿ów

Post autor: jack »

Jest gdzieś jakiś manual albo coś na temat tych gaźników?
RYCHO35
Posty: 1052
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

jack pisze:tych gaźników?
Nie wiem jaki masz gaźnik bo nie napisałeś.
Być może jest coś w dziale download.
Pewnie też na forum będzie niejeden temat tylko trzeba się naszukać.
Wujek google też moze pomóc.
jack
Posty: 60
Rejestracja: 28 lutego 2016, 21:22
Lokalizacja: Strzy¿ów

Post autor: jack »

Były różne rodzaje?
RYCHO35
Posty: 1052
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

Z tego co kojarzę to w 1.1 były chyba zarówno zenithy i solexy ale mogę się mylić
jack
Posty: 60
Rejestracja: 28 lutego 2016, 21:22
Lokalizacja: Strzy¿ów

Post autor: jack »

Będę dziś kombinował po południu. Muszę mieć auto którym da się jeździć. Aktualnie drugie jest w trakcie remontu silnika bo zerwał się pasek rozrządu. Piąteczka długiego nie jeździła i teraz wychodzą różne rzeczy. Albo hamulce się zablokują, to znów zamki przestały działać, ładowanie padło a teraz te wolne obroty...

[ Dodano: 22 Sierpień 2016, 20:14 ]
Wróciłem z pracy - przez całą drogę gasł. Wyjeżdżam do garażu żeby popatrzeć dlaczego nie ma tych wolnych obrotów i stał się cud. Nagle wszystko wróciło do normy :lol:
Zobaczymy jak długo...
ODPOWIEDZ