Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Jak odróżnić silnik 1.1 od 1.4

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

£ukasz Starzec
Posty: 25
Rejestracja: 2 października 2016, 15:08
Lokalizacja: £ód¼

Jak odróżnić silnik 1.1 od 1.4

Post autor: £ukasz Starzec »

Witam mam pytanie czym różnią się silniki 1.1 od 1.4. Pytam bo mam Renatę 1.1 w dowodzie ale wydaje mi się że jest to silnik 1.4😁 Z góry dziękuję.
Awatar użytkownika
kusio102
Posty: 373
Rejestracja: 29 września 2014, 18:33
Lokalizacja: Wa³brzych

Post autor: kusio102 »

Pojemnością, gaźnikiem, puszką filtra, układem zapłonowym- brak elektronicznego modułu, kołem zamachowym- w 1.4 jest czujnik położenia wału, to tak na szybko z głowy, pewnie to nie wszystko ;)
£ukasz Starzec
Posty: 25
Rejestracja: 2 października 2016, 15:08
Lokalizacja: £ód¼

Post autor: £ukasz Starzec »

Dzieki. To co zauważyłem. Pompa paliwa elektryczna i nowsza cewka.Jest też sonda chyba 1 pin. Niema manualnego ssania.Napisy na drzwiach i klapie wersja Prima.Jeszcze podejrze. Co i jak to dam znać.
Awatar użytkownika
kusio102
Posty: 373
Rejestracja: 29 września 2014, 18:33
Lokalizacja: Wa³brzych

Post autor: kusio102 »

Pompa paliwa el. jest w mono, sonda też jest tylko w mono, zrozumiałem wczoraj że chodzi Ci o wersję gaźnikową ;)
£ukasz Starzec
Posty: 25
Rejestracja: 2 października 2016, 15:08
Lokalizacja: £ód¼

Post autor: £ukasz Starzec »

Czujnik położenia wału jest.
Awatar użytkownika
Patencik1987
Posty: 992
Rejestracja: 31 maja 2014, 12:26
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Patencik1987 »

kusio102 pisze:układem zapłonowym- brak elektronicznego modułu,
To jakim cudem odpala 5?po co tam czujnik położenia wału?!
£ukasz Starzec
Posty: 25
Rejestracja: 2 października 2016, 15:08
Lokalizacja: £ód¼

Post autor: £ukasz Starzec »

Jest napewno
RYCHO35
Posty: 1052
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

Patencik1987 pisze:
kusio102 pisze:układem zapłonowym- brak elektronicznego modułu,
To jakim cudem odpala 5?po co tam czujnik położenia wału?!
Nie wiem czy w super 5 napewno ale w innych renówkach ( w tym babcie) gaźnikowych z klasycznym układem zapłonowym był czujnik położenia wału ale tylko do diagnostyki i to juz pod koniec lat 70-ych
£ukasz Starzec
Posty: 25
Rejestracja: 2 października 2016, 15:08
Lokalizacja: £ód¼

Post autor: £ukasz Starzec »

U mnie jest 1986 r5. Mono wtrysk ale dalej nie wiem czy jest to 1.4 cz 1.1?
RYCHO35
Posty: 1052
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

Skoro mono to w piątkach nie było chyba 1.1? Więc pewnie 1.4 bo nie sądze żeby komuś chciało się kombinować z przekładaniem wtrysku do silnika 1.1
£ukasz Starzec
Posty: 25
Rejestracja: 2 października 2016, 15:08
Lokalizacja: £ód¼

Post autor: £ukasz Starzec »

Też mi się tak wydaje ,poza tym za dobrze się zbiera jak na 1.1.

[ Dodano: 16 Listopad 2016, 08:03 ]
Na pewno to 1.4 mono.Może ktoś wie jakie najlepsze świece i przewody?
ODPOWIEDZ