Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Witam.

Czyli zanim zaczniesz pisać posty...

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Jeśli myślisz o kupnie jako inwestycji to zapomnij o tym egzemplarzu. Jest zmęczony życiem i założę się, że po bliższych oględzinach okaże się pełen "patentów" i z wieloma oznakami korozji.
Owszem, czasami trafiają się okazje, ale teraz już rzadko.
Zwykłe wersje też nie osiągną jakiejś szczególnej ceny.

Jeśli zaś myślisz o kupnie jako youngtimera do jazdy codziennej, to szukaj raczej z silnikiem 1.4 monowtrysk i w dobrym stanie blacharskim.

Musisz jednak zdawać sobie sprawę, ze już bywają problemy z niektórymi częściami, a lepiej na pewno nie będzie.
ODPOWIEDZ