Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

renault rapid konwersja frontu na 5

O wszystkim i o niczym...

Moderator: Moderatorzy

kemizo
Posty: 8
Rejestracja: 17 stycznia 2019, 21:43
Lokalizacja: Warszawa

renault rapid konwersja frontu na 5

Post autor: kemizo »

Cześć chciałbym kupić rapida i przełożyć mu front od 5 , może dodać poszerzenia i zderzak od turbo coś jak to niżej. Ktoś coś takiego wykonywał? Która generacja rapida będzie najbardziej kompatybilna do lamp maski itp? Czy to wogole jest p&p czy trzeba rzeźbić?
Obrazek
Awatar użytkownika
Andzia
Posty: 3952
Rejestracja: 7 lipca 2011, 14:22
Lokalizacja: Wroc³aw/£ozina

Post autor: Andzia »

hehe widzę, że nie tylko jedna osoba wzoruje się na tej fotografii :). Nie ma się czemu dziwić bo w Japonii ten właśnie egzemplarz zdobył wyróżnienie.
Na forum jest jedna osoba co ma tak zrobiony przód. Ufo rzadko bywa na forum ale przekażę mu wiadomość, że jesteś zainteresowany uzyskaniem szczegółowych wiadomości na ten temat.
kemizo
Posty: 8
Rejestracja: 17 stycznia 2019, 21:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kemizo »

byłoby super !
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

kemizo pisze:byłoby super !
Sporo zależy od wersji silnikowej Rapida/Expressa
Zabawa będzie trudna w przypadku 1.9D i rodziny Energy (sporadycznie spotykane)

Z elementów blacharskich do wymiany pas przedni cały, błotniki, zderzak, maska, lampy, grill, plastiki osłaniające po bokach chłodnicy.

Odnośnie mechaniki, to może być konieczna w chłodnicę i przewody wodne, gdyż sanki w Rapidzie są takie jak w Clio I i chłodnica jest szersza i ciut niżej.

W przypadku 1.9D trzeba jakąś custowową chłodnicę, bo ta z 1.6D jest za mało wydajna, a oryginalna nie wejdzie do przodu z R5. Będzie także problem z filtrem powietrza jeśli jest wspomaganie elektrohydrauliczne.

To tak na szybko z pamięci po zabawach z R5/Rapid ;)
ufo
Posty: 197
Rejestracja: 28 lipca 2014, 20:15
Lokalizacja: Lusina

Post autor: ufo »

To też na szybko.Tomek ma rację.Zabawy jest bardzo dużo.Z tym że można upchnąć oryginalną chłodnice 1.9d.Cała reszta jak wyżej napisał.do tego jeszcze inna wysokość błotników ikony pochylenia maski co za tym idzie.na koniec bardzo dużo pasowania elementów że sobą.Ale warto:)

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 31 stycznia 2019, 10:14 przez ufo, łącznie zmieniany 1 raz.
Adrian Łaskawiec
kemizo
Posty: 8
Rejestracja: 17 stycznia 2019, 21:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kemizo »

Dziekuje za cenne informacje :) Czy od któregoś rocznika rapida będzie łatwiej przeprowadzić tą operacje czy nie ma to specjalnego znaczenia?
ufo
Posty: 197
Rejestracja: 28 lipca 2014, 20:15
Lokalizacja: Lusina

Post autor: ufo »

Front i tak ma byc od R5 a pas przedni jest do wymiany więc nie ma to znaczenia
Adrian Łaskawiec
ODPOWIEDZ