Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Wymiana osłon maglownicy

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

Gregor
Posty: 99
Rejestracja: 11 stycznia 2014, 19:40
Lokalizacja: Kozierów

Wymiana osłon maglownicy

Post autor: Gregor »

Witam

mam uszkodzone osłony maglownicy. Niema luzów.
Mechanik mówi ,że listwy zębatej nie smaruje się. czy ma rację.
Poleca wymienić tylko osłony.
Przepatrzyłem forum, ale tego konkretnie pytania nie znalazłem.

pozdrawiam Gregor
Awatar użytkownika
Hawi
Posty: 1031
Rejestracja: 7 lutego 2010, 16:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hawi »

Wyjmujesz, czyścisz listwę np. ropą potem smar w lewo potem w prawo aż zacznie wypływać. Potem ten cudowny trójząb tylko nie kupuj zamiennika stuka po 100 km i malina :) No i osłony zewnętrzne.

Tak robiłem w czarnej i teraz w białej też powinienem zrobić :) U mnie działało.
dredzioch1
Posty: 644
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: dredzioch1 »

Ja zawsze smaruje listwy smarem grafitowym i to grubo i nigdy nie miałem problemu.
Gregor
Posty: 99
Rejestracja: 11 stycznia 2014, 19:40
Lokalizacja: Kozierów

Post autor: Gregor »

Dziękuję koledzy za szybką odpowiedź. Ale nie wiem o co chodzi z trójzębem.
Awatar użytkownika
Patencik1987
Posty: 991
Rejestracja: 31 maja 2014, 12:26
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Patencik1987 »

Gregor
Posty: 99
Rejestracja: 11 stycznia 2014, 19:40
Lokalizacja: Kozierów

Post autor: Gregor »

Jeszcze raz dzięki. Może obędzie się bez trójzęba bo trzeba go ściągać
Awatar użytkownika
Hawi
Posty: 1031
Rejestracja: 7 lutego 2010, 16:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hawi »

Dokładnie o to chodzi.

Tylko ASO i Oryginał. Inne w palcach się uginają.

Ja bym wymienił od razu.

Przez to człowiek co był na torze rok przede mną białą skończył ściganie przez to.

Jak bym miał na wierzchu to bym na pewno zrobił a koszt części nie wielki.
Gregor
Posty: 99
Rejestracja: 11 stycznia 2014, 19:40
Lokalizacja: Kozierów

Post autor: Gregor »

Dzięki Hawi jutro w ASO odbieram 17 zł /sztuka o 8.00 a o 9.00 serwis
Awatar użytkownika
Hawi
Posty: 1031
Rejestracja: 7 lutego 2010, 16:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hawi »

Z doświadczenia podpowiem.

Przy wkładaniu niech opalarką rozgrzeje łatwiej wejdzie i nie połamie ząbków.

Na dwóch też się będzie trzymało ;)

Nie ma problemu Gregor. Ile wiem zawsze pomogę.
Gregor
Posty: 99
Rejestracja: 11 stycznia 2014, 19:40
Lokalizacja: Kozierów

Post autor: Gregor »

Jeszcze raz dzięki. Będę patrzył mechaniorowi na rączki i podpowiadał.
Na pewno ucieszy się.
Zdrowych i spokojnych Świąt i do siego roku 2020. Gregor.
ODPOWIEDZ