witam, dziękuję za wszelką pomoc i postaram sie iś tą drogą po kolei sprawdzajac wszytkie układy.
Kable-wymieniłem NGK
kopuka- wymieniona Beru
Swiece-wymienione NGN
filtr paliwa wymieniony- zbiornika nie płukałem prawie nie było paliwa i dolałem nowego
Filtr powietrza, oleju i olej- wymienione
Zakupiłem- klocki i tarcze- choc nie sa złe to maja już 10 lat bez jazdy i wymieniam we wtorek.
Zakupiony tekże kompletny rozrząd i pasek wielorowkowy, nowe opony i felgi.
Dziwi mnie że przed tymi wymianami w mairę równo procował. Wszystko sprawdziłem ze 100 razy Odkręcałem też kolektor dolotowy aby się dostac do świec może tam łapie lewe powietrze? Po zatkaniu ręka rury przy filtrze silnik nie gaśnie a wydaje mi sie że powinien bo to jego jedyne źródło tlenu Może łapie coś na lewo? Próbowałem patent z Plakiem ale nic nie zdiagnozowałem. Specjalnie kupiłem GTE bo wydawało mi się że to prosty silnik w porównaniu z turbo a podobnego francuza 1.8 miałem w Volvo 440 wieki temi u ogarniałem go sobie. Turbo dla mnie zbyt skomplikowane
Silnik dalej się dławi i chyba nie pracuje na wszystkich cylindrach. Jak po wymianie rozrządu dalej tematu nie ogarnę to zwrócę się do Patencika z Wrocka o pomoc Laweta i jade
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
R5 GTE nie pali
Moderator: Moderatorzy
- Patencik1987
- Posty: 992
- Rejestracja: 31 maja 2014, 12:26
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
R5 GTE nie pali
witam, niestety poległem. Wymiana rozrządu sprawdzenie wszystkich przewodów podciśnienia, wymiana uszczelki pod kol ssacym, olej, filtry itp... i dalej jak się rozgrzeje to zaczyna się dławić. Silnik krokowy zdemontowany i sprawdzony- działa bez zarzutu.
Patencik dzis dzwonie i umawiamy sie na "pomoc" . Laweta i teransport do Wrocławia jeżeli aktualna jest propozycja pomocy w uruchomieniu.
Moja wiedza i mojego mechanika, który okazał sie wymieniaczem oleju sie skończyła,
Pozdrawiam
Radek
Patencik dzis dzwonie i umawiamy sie na "pomoc" . Laweta i teransport do Wrocławia jeżeli aktualna jest propozycja pomocy w uruchomieniu.
Moja wiedza i mojego mechanika, który okazał sie wymieniaczem oleju sie skończyła,
Pozdrawiam
Radek
- Patencik1987
- Posty: 992
- Rejestracja: 31 maja 2014, 12:26
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt: