Witajcie forumki jako że clio mam już dawno,a na piatalowym forum mam tylko opisaną białą GTT pokaże również moją drugą renówkę.
Jest to niebieska 16-stka.
Jak znajdę zdjęcie całego auta to wrzucę,bo jakoś dziwnym trafem mi je wcieło
Dodam jeszcze fotki patentu bez,którego nie było możliwe dojechać do Wrocka na kołach ponad 300km,jak to się mówi główka pracuje
Trochę fotek tapicerki
Od momentu kupna w aucie była zrobiona pompa paliwa walbro 255 High Pressure,bo oryginał wyzionął ducha po 360 tyś przebiegu(później dodam fotki)
Zestaw naprawczy lewarka + wybieraka w skrzyni, konserwacja + odrdzewianie przy okazji zrzucenia baku, naprawa obudowy pompy paliwa, wymiana przy okazji przewodów gumowych.
Filtr paliwa, malowanie pokrywy zaworów, naprawa podświetlenia przełączników, zabezpieczanie profili zamkniętych.
Do zrobienia: poprawka blacharki, wymiana osłon przegubów(kpl. kupiony i czeka na wymianę) kolektor rurowy po planowaniu powierzchni pod głowice.
Malowanie + konserwacja progów oraz tył pod zderzakiem.
W lato jak będzie kasa i zawita w garażu spawarka trzeba będzie naprawić podłużnice, ale na razie zabezpieczyłem je przed panoszeniem się rdzy.
Poniżej wklejam parę fotek piasty i łożyska po wymianie
Widok starego łożyska,widać jaki ma próg widocznie było wbijane
Oznaczenia łożyska
Pomalowana zwrotnica
Piasta po pomalowaniu podkładem akrylowym
Wprasowana piasta w łożysko
Jeszcze przy okazji zamieszczam zdjęcia piasty i łożyska przed malowaniem(piasta) i przed wprasowaniem(łożysko)
Goła ośka po pomalowaniu i naciągnięciu koszulki termo,niebieskiej do koloru budy
Clio jest w ciągłej modernizacji i co chwila coś robię,fotek mnóstwo dodam później
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Patencik1987-niebieska 1.8 16V 140KM
Moderator: Moderatorzy
- Patencik1987
- Posty: 1003
- Rejestracja: 31 maja 2014, 12:26
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
- Patencik1987
- Posty: 1003
- Rejestracja: 31 maja 2014, 12:26
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Fajne, lekkie i nie jeden się zdziwił na drodze.Fakt że elektryki nie ma solidnej i już już ją naprawiałem,ale nie ma aut idealnych.
[ Dodano: 8 Grudzień 2015, 15:25 ]
Takie tam z roboty głowicy,docieranie zaworów + montaż popychaczy hydraulicznych
Na dole INA na gorze Federal Mogul
Po montażu popychaczy przed montażem wałków i pokryw z panewkami
Na dniach montaż głowicy
[ Dodano: 8 Grudzień 2015, 15:25 ]
Takie tam z roboty głowicy,docieranie zaworów + montaż popychaczy hydraulicznych
Na dole INA na gorze Federal Mogul
Po montażu popychaczy przed montażem wałków i pokryw z panewkami
Na dniach montaż głowicy
- Patencik1987
- Posty: 1003
- Rejestracja: 31 maja 2014, 12:26
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Trzeba te auta robic bo za duzo ich nie ma a moc w nich drzemie trzeba ją tylko wyciagnac
[ Dodano: 11 Grudzień 2015, 13:46 ]
Po złożeniu głowicy i montażu simeringów wałków całość wygląda tak:
Tą obrzydliwą śrubę pomaluje żeby nie raziła
Jutro jak pogoda pozwoli zacznę wymianę głowy
[ Dodano: 1 Marzec 2020, 12:05 ]
Clio na razie odpoczywa,ale też przyjdzie pora na dziubanie.
Zawieche kompletuje do przodu....
[ Dodano: 11 Grudzień 2015, 13:46 ]
Po złożeniu głowicy i montażu simeringów wałków całość wygląda tak:
Tą obrzydliwą śrubę pomaluje żeby nie raziła
Jutro jak pogoda pozwoli zacznę wymianę głowy
[ Dodano: 1 Marzec 2020, 12:05 ]
Clio na razie odpoczywa,ale też przyjdzie pora na dziubanie.
Zawieche kompletuje do przodu....
- Patencik1987
- Posty: 1003
- Rejestracja: 31 maja 2014, 12:26
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt: