Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Wysokie obroty po odpaleniu auta.

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

vutik
Posty: 10
Rejestracja: 21 kwietnia 2023, 10:10
Gender:

Re: Wysokie obroty po odpaleniu auta.

Post autor: vutik »

Można zrobić, ale nie jestem pewny co do materiału, uszczelka między kolektorami musi być odporna na wysokie temperatury. A szukam dopiero drugi dzień, do miesiąca daleko ;)
Awatar użytkownika
Patencik1987
Posty: 1006
Rejestracja: 31 maja 2014, 12:26
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Wysokie obroty po odpaleniu auta.

Post autor: Patencik1987 »

hehe wiadomo, szuka się a nóż się znajdzie i bez dorabiania. Ja do Swojej R25 2.8 V6 dorabiałem z preszpanu pod przepustnice i przekładkę przepustnicy oraz do kruśców wodnych.
Klientowi dorabiałem z preszpanu pod chłodniczkę oleju i wszystko działa,płynu nie miesza w R25 nie ciągnie lewego powietrza.
vutik
Posty: 10
Rejestracja: 21 kwietnia 2023, 10:10
Gender:

Re: Wysokie obroty po odpaleniu auta.

Post autor: vutik »

Uszczelki ogarnięte, egr zaślepiony, ale pojawił się inny problem: na zimnym silniku strasznie przerywa, nie może się uciągnąć; po zagrzaniu jest OK, wolne obroty trzyma nisko. Co to może być?

EDIT: problem rozwiązany (w innym wątku), zaśniedziały styk w złączu głównej wiązki.
ODPOWIEDZ