Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

zagotowany akumulator

Wszystko co związane z elektryką i elektroniką w Renault 5.

Moderator: Moderatorzy

Patron

zagotowany akumulator

Post autor: Patron »

mam pytanie, czy zwarcie w rozruszniku może spowodować zagotowanie akumulatora i topienie się izolacji przewodów elektrycznych?
supermonster

Post autor: supermonster »

w rozruszniku przede wszystkim... może być też na alternatorze.

Co sie stało, opisz dokładniej. Które kable się stopiły, czy odłączyłeś kleme...
Patron

Post autor: Patron »

zagrzałem go dość mocno robiąc 500 km w ciągu 6 godzin, dojezdzając do domu zgasł mi na skrzyzowaniu, jak probowałem go odpalic po trzech probach zaczął się gotowac aku i dymic kable do rozrusznika, rozrusznik prawie czerwony. probowałem go odpalic dzis rano kręci tak jakby aku był rozładowany (mimo ze ma pełne napięcie i był w nocy ładowany).
gufner

Post autor: gufner »

Wyglada na zwarcie przewodow silnika w rozruszniku, czyli gdzies w srodku zwarly sie + i - i leci maksymalny prad przez kable. Dlatego potopiles je. Tak to widze. Do wyrzucenia jest, a jak bedziesz nadal podlaczal aku do niego to znow rozladujesz, bo pewnie zwarcie caly czas tam jest :-), dlatego prad nie dochodzi do silnika tylko wraca do aku, a rozrusznik robi tylko pyk, czyli jakby byl aku rozladowany :-D
ODPOWIEDZ